Tippa Solänget 4 sep
Någon som vill?????? Jag gör det lite senare.

Lopp 1
Jag är inte speciellt vass på shettisar men vet att Cornelia Bergström brukar hålla sig långt framma och Bäck. Pommac vann senast på Umåkers dubbeltrav, kan det bli andra raka? Men 2 Blomma gick samma tid som 4Pommac senast och står 20m tillgodo vilket kan bli svårt att ta igen! 1Askö Tesla hänger på så gott det går
Chans 2-4-1 Outsider 5 Bäck. Athena har varit borta ett tag, kanske laddat om?
Lopp 2
4 Lugnets Lyra sänkte rekordet näst sist, men om 5 Emmeros Amulett håller sig på benen och travar mot rekordet blir hon svårslagen. Om 3 William travar hela vägen är han med
Chans 4-5-3 Outsider ?
Lopp 3
Russerien kvartsfinal, spännande! Kör nr 9 Born Fighter som haft en svacka länge men höll sig i trav och gick bra sensaste starten. Men favorit i loppet måste ju nästan bli 8Coco Chanel som verkligen har hittat toppformen i år! Alla hästar på 2180 går kring rekordet och kan vara med i leken!
Chans 8-2/3 Outsider 9Born Fighter , käkat äpplen och softat i hagen , vem vet vad som kan hända
Lopp 4
Amanda Boquist tillbaka i sulkyn på 3 Jajamaen håller nog undan hela vägen men kan få en hel del press av stallkamraten 5 Karismas Lillebror. Hittar 6 Fialotta tillbaka till rekordet ska hon inte glömmas bort!
Chans 3-5-6 Outsider 2 Rackarungen kanske går ner mot 19 igen om han slår följe med 3 Jajemaen
Lopp 5
5 Bäckdal. Shalimar står bra inne och kan hinna i kapp 2Hamras Caramba som annars verkar vara enda hotet framifrån, bakifrån kan 7 Emmeros Gnista komma ångandes
Chans 5-2-7 Outsider Stenstugu Hawaii, kanske tänder till?
Lopp 6
1 Ville Vix leder detta från start till mål, 4 Tyson Ås jagar snabbt ikapp men får sällskap ev min egen 5 Björksta Eddie om han håller sig på benen
Chans 1-4/5 Outsider 2 Karismas Lillebror slutar aldrig att förvåna mig/7 Frisk har ny kusk
Lopp 7
4 Fögätmigej är min tippning här, 7Askö Tesla jagar efter. Maria Jönsson kanske får fart på 5 Exot annars tar nog 3Dalsgård Karamell hand om 3:e platsen
Chans 4-7-3 Outsider 5 Exot, som sagt ny kusk
Lopp 8
8 Fialotta står rätt inne men får det jobbigt med 9 Jajemaen, här kan också 5Rackarungen II plocka en fin placering
Chans 9-8-5 Outsider 2 Sävraps Ztar som skaffar rutin i Örebro 29/8
Lopp 9
Autostart, 7 Ramona Mustang från start till mål. Restarande tävlar om andra och tredjeplats om inte Ramona gör bort sig!
Chans 7- 4-5 Outsider ?
Lopp 10
Autostart och här kommer troligtvis handla om två hästar 1 Super Busen (som sänkte rekordet i Sundsvall Open) och 7 Tokajer M.L. 2Coco Chanel har som sagt formen inne, men här blir det tufft!
Chans 7-1-2 Outsider 6 Röder II med ny kusk
Så det var allt från mig, reserverar mig för felstavningar ;)
Kom igen och tippa nu!
http://carolineforsner.blogg.se/
Har fått höra att i lopp 10 så är nr 7 Tokajer ML struken.

# 2 Då får Super Busen ett bra lopp ;)
http://carolineforsner.blogg.se/
Det kommer att bli ett hårt lopp för extra. Men om han kan gå lika bra som han känns så ska han väl kunna få sista pengen:) Det är svåra konkurenter men Super Busen verkar vara en klar vinnare här. Mina tippningar kommer senare.

fler tippningar?
lopp1: Blomma
lopp2: Lugnets Lyra
lopp3: Coco Chanel
lopp4: kör själv
lopp5: Bäckdalens Shalimar
lopp6: Ville Vix
lopp7: Förgätmigej
lopp8: kör själv
lopp9: Ramona Mustang
lopp10: Super Busen
putt
Mina tippningar:
Lopp 1: Blomma - Bäckdalens Pommac - Bäckdalens Athena
Lopp 2: William - Florian II - Emmeros Amulett
Lopp 3: Coco Chanel - Born Fighter - Bondita Ess
Lopp 4: Jajamaen - Karismas Lillebror - Mys Ester
Lopp 5: Emmeros Gnista - Skärgårdens Glans - Bäckdalens Shalimar
Lopp 6: Björksta Eddie - Tyson Ås - Ville Vix
Lopp 7: Fredde - Dalsgårds Karamell - Förgätmigej
Lopp 8: Jajamaen - Rackarungen II - Sävrarps Ztar
Lopp 9: Ramona Mustang - Bäckdalens Shalimar - Emmeros Gnista
Lopp 10: Super Busen - Coco Chanel - Röder II (Kör själv nr 5 Extra, sänkt rekord är målet)
Tyson Ås är struken
#9varför??
han trampa sig i hagen igår :/
Nej vad synd,:( han som skulle vinna idag :D