Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 1270 ggr
savrarpstuteri
0

Vaggeryd 18/9 2010

Stort tack till er alla som gjort att ännu en ponnytravdag på Vaggeryd blivit så lyckad Glad!

Särskilt stort tack till alla funktionärer som så tjänstvilligt ställt upp Glad!

Det är tryggt med att få ha så kompetenta domare/huvudstarter som arbetskamrater, ni är guld värda Glad!

Hoppas ni alla har haft en trevlig dag och att vi ses igen Glad!

[vigalund]
0

# 0 Instämmer helt med dig!!!Glad

Men du glömde att tacka tävlingsledaren (Annette Ericson) som är helt fantastisk på att organisera och delegera uppgifter!!!Skrattande

Vi har återigen haft en av årets roligaste dagar!!Skrattande

Tack ALLA!!! (funktionärer,tävlande,publik och Ingrid i cafeterian) som förgyllde denna dag!Kyss

muskot
0

Tack så mycket för en väl arrangerad tävlingsdag! Alltid lika kul att komma till er.

Jag måste ha glömt en svart plastpåse som innehöll körskor, en regnjacka och regnbyxor för vi har inte fått med den hem. Ingen som har sett den??

savrarpstuteri
0

# 2 Tack snälla du……

Jag har ett par jodphurs, vita (läs inte vita…..Glad) regnbyxor och en mörkare regnjacka det står riding på baktill.

Kan det va ditt?

Winner04
0

Tack för en väl arrangerad tävling, alltid lika trevligt att komma till er! Skrattande

Vaggeryd är verkligen en av mina favvobanor Glad även om min ponnybus inte gillade underlaget denna gång, tack vare regnet Flört

ryttarn
0

För oss var det första men absolut inte sista gången vi körde de 33 milen till Vaggeryd. Trevligt bemötande, bra arrangemang och en för oss framgångsrik dag.Glad

Bugar och tackar från oss för en fin tävlingsdag.

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

Kris_J
0

#5 Tack för en trevlig och välordnad tävlingsdagGlad (Som för min del innebär en resa på endast 15 mil enkel väg genom skogen…annars 20 mil på större vägar).

Veritas odium paretFörvånad

stallnysater
0

Måste säga att det var en väldigt trevlig tävlingsdag trots skitväder =) Banan blev bättre när traktorn körde lite oftare =)
Vi hade inte några större framgångar idag… Men vi hade det ändå trevligt trots att vi 2-benta var sjuka *host, host*

~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se

savrarpstuteri
0

# 4, 5, 6 och 7 Tack…man blir så glad för er härliga respons…Glad!

Välkomna åter !

muskot
0

#3 Det är mitt Annette! Wiee =)