putt

Just nu finns det ingen bra propp att anmäla Palle till, men vi får väll se efter vaggeryd om det förändras.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Kommer nog med Carnalit.. 
Puffar lite för 6 årschampionatet igen. Glöm inte att anmäla dit.

Vi ska dit , Ijor i alla fall ,sen tror jag de blir Mary med. Just nu ska vi eg starta i morgon med Ijor i Åbys lilla pris men Amanda är sjuk och jag vet inte hur det är om man stryker för sjuk kusk om han får anmälnings/startförbud då , annars får jag väl tvinga henne köra även om hon inte har hunnit bli bra

#5 Det händer inget vid sjuk kusk. Låt du henne krya på sig i lugn och ro…

#6 Tack kan vara bra att veta, vi stryker ju inte så ofta och inte så inne i de här ,hon hade ju feber igår och var hos läkarn , virus men svullna körtlar och så var det något med någon muskelfäste i nacken med , just nu ligger hon och sover så vet inte om hon har feber eller inte, de är så tråkigt när de blir sjuka när de vill så gärna köra lopp.

Tänkte anmäla till reservproppen 1.55-1.57, så för min del hoppas jag att någon propp blir inställd ;)
#8 Gillas! 
Zlatan Nick och Livia ska anmälas till 6-års Mästeskapet är det tänkt
#10 Kul! Ni är välkomna.
Vi kommer med Granit II, Talls Pysen och Åkres Reidar:D
Reidar ska ut i russerien och dom andra kommer jag inte ihåg :P

Det är bara telefon anmälan i morgon va och ett nr man kan ringa ?
Det går även att maila till eskilstunaponnytrav@hotmail.com fram till kl 24.00 nu lördag. Telefon anmälan är mellan 17-19. Ja, det är bara ett nummer men vi har 4-5 linjer öppna på det numret
#14 Om man mail anmäler får man inget svar då att anmälan kommit fram?
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#15 Inte direkt, däremot ska du fått svar i morgon innan telefonanmälan gått ut. Förmodligen senast i morgon förmiddag.
#16 Okej problemet var att jag nog inte är tillgänglig då… Så jag får hoppas att anmälan kommit fram då.
~ Anneli ~
Jag kan höra med Malena om hon kan kolla mailn nu, så får du svar direkt.
#18 Super tack! Nu har jag fått svar. (två gånger
)
~ Anneli ~

Ok då ringer jag i morgon vid 17.00 :D Ska ju vara på kalas halv 6 ;)
#20 Du hinner ju göra en mailanmälan annars. Bara den är inne för kl 24 i natt.

#21 jo men orkar inte skriva anmälan nu
och dottern har ännu inte bestämt vilket lopp Mary ska ut i , får väl skylla på att hon har feber och ovanligt velig
Ijor vet vi ju vilket lopp han ska gå :D
#22 Ni är välkomna att ringa i morgon också. Det är det som är det fiffiga i "kråksången" Man kan välja: Mailanmälan eller telefonanmälan.

#23 Precis , jag gillar ju eg mail, men då hon är sjuk hon som bestämmer och kör så får jag vänta och se *S* fast jag vet ju vad jag hade gjort men de är ju en annan femma 

Puttar upp, snart anmälan!
Nu har de åkt ner till travet så snart öppnar slussarna.
Har ni frågor om propparna så kan ni ringa Malena: 0733-309 389
VÄLKOMNA!!!!
PS. Glöm inte att anmäla till 6 årschampionatet nu!!!!

kommer med moggis,anmälde via mail.

Så där nu har vi anmält Ijor till propp 9 (6 årsmästerskapet)
Mary till propp 10 i 1:a hand och skulle hon inte komma med där till propp 12 (man får gardera sig ,fall de inte kommer med i första valet )

#28 Lycka till, är lite "irriterad" på att det inte fanns någon propp jag kände att jag kunde anmäla Palle till, nu blir det inget förrän Axevalla om typ en månad….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Var inte Ijor struken igår?
Jag söker kusk till 6-årschampionatet, PM:A mig snarast om du är rätt person. Rutinerad kusk tack! :)
#30 Ijor hade sjuk kusk. Hon låg med hög feber.
#30 Ring 0733-309 389 så tror jag du kan få hjälp med kusk.

#30 Jo han var struken men som de har svarat så har Amanda legat sjuk i hög feber och halsont med svullna körtlar, men äntligen verka det som om det kan vända , imorgon ska jag iväg och köpa *mirakel* dricka till henne hm skulle kanske testa de själv då jag börja få sådan hosta :D