putt
Listorna kommer i morgon eftermiddag. Många saknar eller har missat att registrera sina vaccinationer. Alla är underättade.
Ala proppar blir av utom prop 13 som ersätts av propp 19. Hyfsat med anmälningar.

#2 Konstig att det missas ännu kan jag tycka , man vet om det och ja ibland är man ju ute i sista minuten(tänker på mig sjäv då) men man vet ju ändå att man inte kan anmäla om de inte är gjort
Vad bra att veta :D
Jag ser fram emot att åka till Eskilstuna då många säger att de är så bra där :D (kanske fel årstid att starta första gången) ;)
Nu är listorna klara! Någon som har tillgång till kanal 75?

Jag kan lägga in dem om 10 min, ska bara duscha haha!
#5 Duscha på du bara!!!

Varsegod
Hjälp nu till och hitta ev fel snarast då det måste fixas snarast om det ska kunn aändras.

# 9 Misstänker att det är fel ryttare på Monique i montén?
fel kusk i kvalet..vem ska jag meddela? Det ska vara Wilma Manberger, inte Maja Jansson?
Anna Manberger, www.stuterila.se
sen skulle jag bara vilja veta när första start är, och när mitt alldeles egna kval går
, så är jag supernöjd..
Anna Manberger, www.stuterila.se

#9 mallan amadeus ska starta i lopp 1 och 4 det kan väl inte bli en timme i mellan??
fina lopp på eskil :) hoppas ni får en toppenfin dag!
Hejar lite extra på Mantorparna och Bea Jacobsson :)

#13 Kan bli en timme beror ju på hur långt de är mellan loppan mm
Tack så mycket för listorna

#15 ja det kan de ju bli. :) Tänkte mest bara så att det inte blev nått fel sen. :)
Jättebra med att alla är så uppmärksamma. Allt ska försöka åtgärdas på bästa sätt. Om det går.

Det står att lopp 3 russeriens semifinal är 2,10 och sämre, det stämmer väl inte?
Propphuvudet är fel i Russerien men distanserna ska vara korrekta.

#19 risken är att loppet blir inoff. om det står fel i propphuvudet, har varit med omdet själv
#20 Nu är det SPTF själva som lagt in loppet bland propparna så det är inget som vi i klubben gjort fel. De ansvariga i SPTF får väl diskutera detta i så fall.

#21 ok

jag anmälde till propp10. men kom med i km loppet km kat b. jag sa det där 2 .35 loppet det måste blivit missförstånd!!! vem ska man prata med?
han står som anmäld i båda loppen, men att han bara skulle gå ett lopp och då KM-et som första hands val… Det är vad som i anmälningarna… Jag kan tyvärr inte göra så mkt åt det nu längre…
Nya listor kommer i morgon. Vi får hjälp av SPTF då det står fel i prophuvudet i Russerieloppet. Det blev något fel i systemet då vi skulle mata in.
Listorna på SPTF´s sida ska bort enligt den vi pratat md på SPTF.
Fel kusk på Bondita Ess. Det går inte att ringa på något av numren som står i proppen.
Vilken kusk ska det vara då? Prova att ringa nu. Malenas mobil har gått på högvarv idag så den behövver laddas. Nu ska det i alla fall gå bra att ringa henne.
de nya listorn ska nu ligga ute på kanal75
Nya listor från Kanal 75 är bifogade.