Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 3844 ggr
kltn
0

eskilstuna 26/9

någon som vet när listorna kommer ut?Flört

kltn
0

putt

Tusen
0

Listorna kommer i morgon eftermiddag. Många saknar eller har missat att registrera sina vaccinationer. Alla är underättade.

Ala proppar blir av utom prop 13 som ersätts av propp 19. Hyfsat med anmälningar.

VeronicaP
0

#2 Konstig att det missas ännu kan jag tycka , man vet om det och ja ibland är man ju ute i sista minuten(tänker på mig sjäv då) men man vet ju ändå att man inte kan anmäla om de inte är gjort

Vad bra att veta :D

Jag ser fram emot att åka till Eskilstuna då många säger att de är så bra där :D (kanske fel årstid att starta första gången) ;)

Tusen
0

Nu är listorna klara! Någon som har tillgång till kanal 75?

JennyMariaBrunzell
0

Jag kan lägga in dem om 10 min, ska bara duscha haha!

Tusen
0
Carpedium
0

Cool

JBrunzell
0

VarsegodSkrattande

Tusen
0

Hjälp nu till och hitta ev fel snarast då det måste fixas snarast om det ska kunn aändras.

Ylva_87
0

# 9 Misstänker att det är fel ryttare på Monique i montén?

StuteriLA
0

fel kusk i kvalet..vem ska jag meddela? Det ska vara Wilma Manberger, inte Maja Jansson?

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

StuteriLA
0

sen skulle jag bara vilja veta när första start är, och när mitt alldeles egna kval går Glad, så är jag supernöjd..

Anna Manberger, www.stuterila.seSkämtar

Fagre
0

#9 mallan amadeus ska starta i lopp 1 och 4 det kan väl inte bli en timme i mellan??

Winner04
0

fina lopp på eskil :) hoppas ni får en toppenfin dag!

Hejar lite extra på Mantorparna och Bea Jacobsson :)

VeronicaP
0

#13 Kan bli en timme beror ju på hur långt de är mellan loppan mm

Tack så mycket för listorna

Fagre
0

#15 ja det kan de ju bli. :) Tänkte mest bara så att det inte blev nått fel sen. :)

Tusen
0

Jättebra med att alla är så uppmärksamma. Allt ska försöka åtgärdas på bästa sätt. Om det går.

C-Ainerud
0

Det står att lopp 3 russeriens semifinal är 2,10 och sämre, det stämmer väl inte?

Tusen
0

Propphuvudet är fel i Russerien men distanserna ska vara korrekta.

C-Ainerud
0

#19 risken är att loppet blir inoff. om det står fel i propphuvudet, har varit med omdet själv

Tusen
0

#20 Nu är det SPTF själva som lagt in loppet bland propparna så det är inget som vi i klubben gjort fel. De ansvariga i SPTF får väl diskutera detta i så fall.

C-Ainerud
0

#21 ok

kltn
0

jag anmälde till propp10. men kom med i km loppet km kat b. jag sa det där 2 .35 loppet det måste blivit missförstånd!!! vem ska man prata med?

mallan-nog
0

han står som anmäld i båda loppen, men att han bara skulle gå ett lopp och då KM-et som första hands val… Det är vad som i anmälningarna… Jag kan tyvärr inte göra så mkt åt det nu längre…

Tusen
0

Nya listor kommer i morgon. Vi får hjälp av SPTF då det står fel i prophuvudet i Russerieloppet. Det blev något fel i systemet då vi skulle mata in.

Listorna på SPTF´s sida ska bort enligt den vi pratat md på SPTF.

lillazoogin
0

Fel kusk på Bondita Ess. Det går inte att ringa på något av numren som står i proppen.

Tusen
0

Vilken kusk ska det vara då? Prova att ringa nu. Malenas mobil har gått på högvarv idag så den behövver laddas. Nu ska det i alla fall gå bra att ringa henne.

mallan-nog
0

de nya listorn ska nu ligga ute på kanal75

ahlblom
0

Nya listor från Kanal 75 är bifogade.