Under 2 min
Jag upptäckte en sak nu när jag kollade på DVDn jag köpte från Solvalla senast, något som jag inte reflekterat över tidigare. I prisutdelningen sa de att ponnyn (Hults Plexus) skulle få ett hederspris eftersom han gick under 2 minuter för första gången. Vad är det?

Har ni inte 2.00 pris i eran klubb? I våran klubb delas det ut ett hederspris till alla kat B ponnyer som passerat 2.00 och alla kat A ponnyer som passerat 3.00. Det priset delas ut på våran julfest/avslutningsfest i slutet av året.
Min ponny gick också under 2.00 på Solvalla men jag fick inte något speciellt hederspris ifrån dem.
Solvalla delar ut diplom tror jag. Så var det då Monita gick under två minuter i alla fall.Fast då var man tvungen att säga till i inskrivningen för att få det.
EPS delar ut 2- och 3- minuterspriser till sina egna medlemmar under avslutningsfesten. Förr fick även andra 2-och 3-minuterspriser om de passerade dessa gränser på Sundbyholm. Men det verkar ha tagits bort, tyvärr.
Ja okej. Vi har inget sådant pris i våran klubb. Och vi sa ju inte till i inskrivningen, hörde ju inte att de sa nåt om det då :)
Om du kontaktar någon i SPTF´s styrelse så kankse de skickar priset till dig.

SPTK ( Jägersro) Har ett 2 minuters pris :)
när kro´nos gick undr 2 minuter på vaggeryd sa dom att man får diplom hemskickat
Opps!!!
Skrev fel i #4 Jag menar SPTS styrelse naturligtvis.
mptk hadde såna priser förut, undra om det är bestämt att vi inte ska ha det längre el om det bara är bortglömt. jag tror det va plaketter el små pokaler…

Axevalla har ett sådant pris. Vi fick en fin "silvertalrik" när TT gick under 2 minuter i fjol…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
när pasad gick under två minter på axevalla fick vi en silver tallrik och när priloma gick under två minuter så fick jag en två minuters pokal plus att båda hästarna fick en mässings "pokal" likande pris med in graverat namn , tid och bana på eps årliga avslutnings fest !
Solvalla brukar ha en liten pokal, med texten "Solvallas 2-Minuterspris" Hör av dig till nån i styrelsen så ska vi självklart försöka ordna en sådan till dig 
#11 Okej, va trevligt! :) Då ska jag göra det!