Hemma..
Hur är era hästar att köra hemma jämfört mot banan/tävlingar? är de heta,slöa, stirriga?

Pigge är lite lugnare hemma än på tävling, Dolly har jag aldrig vart iväg med . Återstår att se ;) Stirrig är hon hemma iaf :P

Grann har blivit mkt lungnare hemma en va han va förut.. men e alltid pigg när han kommer iväg, annat på tävling då blir han alltid het och väldigt nervös innan loppen, han står o darrar o det rinner snor ur näsan, men so fort jag kör iväg till banan blir han lungn..

Colt är lugn och snäll! sällan slö.
Men kan vara dum att köra ut med ensam då han ofta ser spöken överallt.

Glada och positiva, lite lagom frammåt..Men de vet också när det är dax för tävling.. Mer fokuserade och tänder till lite extra. Speciellt Trotten som är en käck kille hemma blir när man kommandot kommer till start en annan häst..Det kan man kalla tävlingsinstinkt..

Effi kan vara ganska lat eller pigg varierar från dag till dag. Men på tävlaingar e det gärnet som gäller hon älskare å tävla.

#7 det är gemini mä fast 10 gånger värre..suck* :P ibland undrar jag vad dt är med honom för att han drar bara järnet och då har man inte mkt å säga till om…

Golf är lika het att köra på hemmaplan som på banan. Ungefär som ett varmblod att köra tycker jag. Rosalie är rätt sansad av sig i alla lägen.
Norrskenets Jupiter är en pigg och glad filur :) Tar alltid i på träningspassen, är aldrig lat på något sätt men busar till det en hel del ^^
Zolero är alltid jättehet på banan, men hemma är han S-L-Ö och sur! Jävla egendomlighäst.. Som jag uttröck mig här om dan "Om Zolle inte var en sån fin travare, skulle jag inte stått ut med divan!".
Lucky Luke är en jäääätteglad och positiv herre, gör allt man ber honom! Men hur han är på banan ännu är ju inte klart ;)

#7 Det är så roligt å se att dem är så lika varandra :)

Hanna är oftast het att köra/rida. men snäll att hantera osv. men buste är alltid med:)
Ginny är snäll men lita busig. har inte hunnit med så mkt ännu har bara haft hon i en vecka:)

Roffe är läromästaren hemma, alla kan köra honom och vill för han är väsrdens roligaste att köra:D

Pajsan är hel tokig hemma oftast, skritt vet hon knappt vad det är. Och trav då är det i fullfart.. Men hon är väl medveten om vilka ställen hon kan sticka på och vart hon absolut inte kan göra det. Sen kan man alltid göra halt oavsett va som har hänt så kan hon alltid stå stilla. På banan är hon lite lugnare än hemma.
Cleo börjar bli piggare hemma, men är oftast väldigt snäll att köra. På banan är hon inte alls pigg springer och bromsar den mesta tiden. Men det kommer nog att hon blir piggare på banan också.

Mirakel är jättepigg och glad hemma. Men när han får tävlingskondition blir han lite knäpp och ska helt plötsligt börja resa på väg ut från gången osv. Är väldigt taggad och lite nervös på tävling. Man måste verkligen lära känna han..
Shettisarna är lika cool på tävling som hemma.. sällan dom stressar upp sig ! :P

Han tar i och vill gjärna springa hemma, älskar att träna, gärna galoppintervaller i full fart under sadel å.. ;P men på banan är han lika i jobb men i lopp tar han inte i fullt ut :P

Alban är alltid lugnare hemma…aldrig någon tendens till att bli bråkig eller het på tävling men bara lite otålig och inte stå still. Men så blir väl alla. Det är många hästar runt omkring, det blir rörigt och stressigt så de är väl inte så konstigt. :P
Stubina kan vara latare på banan än vad hon är hemma och hemma är hon också lat. De som är värst ibland på banan är att skriker som en hingst det kan vara pinsamt. Fast hon är snällare när man är borta inte lika surig som hemma.

Mina är väll galna jämt, typ as pigga och nästan skenar ibland hemma, nej dem är riktigt tokiga, samma på banan, men båda har sådann skalle att dem använder det rätt och ger gärnet i rätt gångart

Medalj är lagomt het på hemmaplan, men på banan kan han inte stå still , Men hemma går det bra med det. Medalj är också väldigt stirrig på banan i bland, specielllt första gången på solvalla. Då var an otroligt stirrig och lat. :)
Pullan(Juliett) Har aldriig blivit körd på banan men hon har vart med in och kollat när det var mätdag. Då kördes provlopp tror ja de va för vbl och kbl. Hon blev jättestirrog när dom kom förbi vid kurvan;) (på bilden - pullan)

sen på tävling blir hon jätte laddad men är alltid snäll!