finns lopp till våran men inte bestämt oss ännu.

Vi ska anmäla ut men inte bestämt vilka ännu , varför vara ute i god tid ;)
putt
*raderat* dubbelpostat
Jag ska anmäla en :D
Men vet inte riktigt hur för när man ringer till det nr som är angivet så säger de bara att växeln öppnar kl 9.00 på måndag :S Och man ska ju anmäla senast kl 9 på måndag. Hur går det ihop? :P

man ringer mellan åtta och nio.. de är öppet då.

Vi kommer inte, vi väntar tills Ax helgen efter :)
#6 tack! Då förstår jag!
Hoppas hoppas på att monté loppet blir av! : )
Vi kommer med Winner och Ellens Bacardi :)

Jag ska dit! 
Vi kommer med Otso och Harley Super Nova (som ska försöka kvala..
)

#11 nämen nämen ;)

Prop 3 och montén blir inte av. va för få anmälda till dem. Blir 14 lopp och två kval. Inte dåligt vill jag säga 
#12 Ni saknar mätintyg så får ni inte in det illakvickt så kan ni inte kvala.
Är mycket häst och är inte riktigt klara med listorna ännu men det ser fint ut. Hoppas att det inte blir strul med listorna. Har suttit själv med dem och är 14 lopp och alla korsar med varandra. Så va snälla nu 

#14 Vi är väl alltid snälla ;)

#15 ja men ni kan vara extra snälla ;)
Det är bara så att ni har förståelse för att det kan vara fel. Är jobbigt att sitta med prel. listorna med bara namn och hästar och en massa nummer. Är VÄLDIGT fina lopp kan jag säga :D
# 14 Har scannat in mätintyget i datorn nu, men vet inte vart jag ska skicka det!! (Vet inte varför det inte kommit fram till SPTF, hon mättes 18/9)
SPTF Har lunch stängt till 12.30, hittar inga telnr till er på Åby!
kontakta mig på 0706-266088
# 14 Nu har jag mailat mätintyget till både Er klubb (adressen som står på Er hemsida) OCH Eve på SPTF!
Hoppas att ni kan lösa det
(vet inte vart det har blivit av, jag skickade det 20/9!!)
# 14 Nu har Eve lagt in mätintyget!!

#19 Jag kan inte säga om din häst kommer med i kvalet. du får ringa upp till Åby.
031-706 66 00 Jag kan inte lägga in din häst så det får antingen Eve eller dem på Åby göra.