Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 2166 ggr
aamaandaahh
0

Tippa Bergsåker 10:e Oktober

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tippa loppen ? :)

fnut
0

Hur ser det ut Amanda, jag kan inte se dom? :)

aamaandaahh
0

ring sen så berättar jag! :)

zorken-
0

Hinner inte tippa alla loppen så jag tippar bara mitt lopp;)

Micklo Nick:en riktig fin herre som satte sitt rekord i monte under rommes dubbelhelg där han även travade till sig en seger!Nu står han även start vilket är riktigt farligt om han kan trava under 2minuter.

På 40tillägg ser vi Små-snål,Frisk,och Garrilina.I små-snåls rad ser vi bara en diskning i monte så det är svårt att veta hur fort han kan gå,Frisk vet jag trivs lika bra under sadel som för vagn!Håller han benen i styr kan han ta hem en fin placering tror jag för snabbare än den tid han sprungit 2,14 kan han gå.Garrilina har gått 27 ser jag i raden finns förmodligen mer att hämta tror jag.

På sista och bakre volten ser vi snabbingarna.

Betsie:kommer med en "lättförtjänt seger" på 02 i bagaget,denna tjej kan nog trava riktigt fort hon med under sadel har för mig hon gått 59 på östersunds dubbel?

Fergus:En riktigt fin ponny under sadel,hoppas han visar vad han går för idag;)

Remington:Red jag till seger senast på eskilstuna,riktig fin kille!han gick 55 och ledde ganska stort in på upploppet,här finns det många sekunder att hämta!Han kommer att skruva upp tempot rejält och ge de andra en match om han sköter sig.

Fergus/micklo nick-betsie-frisk outsider:Remington

JennyMariaBrunzell
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Heja Fergus o Nathalie Cool

fnut
0

#4. Det behövs nog, vad gick Fe´rgus sist under sadel? 2.11? Och gången innan det diskad, och gången innan det 59? ;)

Han får ta tag i grejerna nu och visa vad han kan om han ska ha chans i detta lopp!

zorken-
0

#4 Tack Jenny:D!

mellanbyns
0

#3 Garrilina gick 12 under sadeln förra året, så hennes 27 tid säger som sagt inte så mycket ;)

zorken-
0

#7 tänkte väl;)

hade för mig hon gått bättre:P

mellanbyns
0

#8 :) Men hon får nog ta och röra på benen i det här loppet… :p