Ponnysaker säljes!
Rensat i stallet och säljer följande saker pga av att jag inte använder det. Det finns bilder på alla saker.
Pris: Angivet pris eller bud!
Frakt: Betalas av köparen
Kontakt: riigolette@hotmail.com 070 38 31 072
- 1. Dressyrschabrak, ponny - använt men fint skick. 50 :-
Svansskydd, ponny - använd 2-3 ggr. 20 :-
Transportskydd, ponny, 2 par (4 st) - använda men inte slitna. 100 :- - 2. Stigbyglar 80 :-
- 3. Tömmar i väv, handstroppar i läder. Slitna men i bruksskick. 100 :-
- 4. Däckelunderlägg (?), fint skick. 100 :-
Namnpannband med strassbokstäver; E L L A - oanvänt. 80 :- - 5. Stalltäcke, 125 cm, tjockt, fint täcke. Ett av bogspännena har rivit lite i tyget, annars fint skick. 150 :-
- 6. Fleecetäcke, 105 cm - använt, i fint skick. 100 :-
- 7. Nätsvettäcke, 115 cm, hals och magplatta - oanvänt. 200 :-
- 8. Transporttäcke, 115 cm, fleecefodrat -använt, i fint skick. 100 :-
11. Lila grimma + grimskaft, cob - fint skick. 30 :-
12. Grön grimma, cob - fint skick 20 :-
13. Padd under sadel (ej äkta fårskinn), ponny - 50 :-
14. Selunderlägg, kort - 30 :-
15. Skrapa - 10 :-
16. Stübbensadel med många år på nacken, sömmarna har släppt på vänster kåpa men inget som hindrar varken häst eller ryttare. Syns att den är använd men i bruksskick. Vet ej vad det är för bomvidd eller tum i sitsen. Använd på russtravare (dock för smal för henne). 200 :- eller bud!

Var finns sakerna?
#1 på Alnö, i sundsvall ;D
Mirre, vad är det för transportskydd ? :O

Vad kostar frakten för sadeln?

#3 Det är typ lika som du hade/har. Jag är dock ganska säker på att jag har lämnat igen dina och att dessa ja säljer har ja fått av en annan, men är lite osäker :$
#4 Jag vet inte, kan kolla upp det, men skicka mail om du är intresserad.
#5 Okej, nej f'n mina har jag fått tillbaka! Bara funderade på om det var nån annan sort, vill ha såna där högre, har 1 par, men skulle vilja ha ett par till :P Så dom du har är nog dina! ;D

#6 Haha jaha nu förstår jag ;)
Sakerna går att ses/köpas på Östersund 8/10 (ring om jag ska ta med ngt) och Bergsåker 10/10!
Finns fleectäcket kvar? isåfall är jag intresserad
jag ska till bergsåker på söndag så då kan vi passa på:)

#8 Fleecetäcket finns kvar :) Du kan ju söka upp mig i stallet (leta efter Polentas box).
#9 Ja det ska jag göra:)