halmstads travskola :)
heej, det är så att jag har köpt ett russ som heter mys trollet€ eller trollis som hon kallas. Hon tydligen har varit på halmstads travskola, så jag tänkte bara kolla om det är någon som träffat henne eller kört henne när hon var på travskolan.
Ps. berätta gärna lite om hur hon var när hon var på travskolan, t.ex gick hon mixtrav? pigg att köra?
skulle vara jätte kul att få veta hur hon var när hon var yngre ;P
jag har kört henne både i licens lopp och motion hon va busig när hon va liten pigg också men tror inte hon trivdes så bra där med mycket barn och så men jag hade henne som sköt häst ett tag och hon va jätte trevlig då har alltid trott att hon kommer bli riktigt braa tror det nu också och det är bara kul att hon kommit till någon som lägger ner tid på henne och ger henne kärlek !!

kul att du har köpt henne!
Hon stod på travskolan ca ett år och som #3 skrev så var hon pigg och busig att köra, men ändå snäll. Hon trivdes inte så bra som travskoleponny då det blev för mycket liv runt omkring för henne. Senare stod hon hos Kajsa Larelius (kör dalsgårds Joker och dalsgårds Kalypzo) och där trivdes hon mycket bättre och blev mycket mer harmonisk i körningen! Hon tränades för start och såg fin ut men tror inte hon hann starta….
lycka till :)
tack :) vad kul att veta att hon alltid har varit lika snäll att köra :) hon kanske ska kvala den 10 okt på axevalla :)
den 17 oktober blir det istället, på axevallas heldag.
om ni ska starta nån ponny då så kanske ni ser henne :D