Startlistor Åby 10/10-10 :)
Lägg gärna in startlistorna här när de kommer 
Har läst att det är mycket anmält och fina lopp, riktigt kul! Har full förståelse för att det kan dröja lite med listorna men puttar upp denna tråd ändå 
Putt 

Dem borde vara pågång. Pratade med Åby nyligen och dem ska klarmarkera dem. Håll tummarna på att allt flyter på som det ska. har försökt så gått det går iallafall.
Första start är kl. 12 och kvalen går efter varandra kl 11.40.
20 minuter mellan start till start. 14 lopp, 2 kval.
#3 Låter kanon! Håller tummarna
Är det värmning mellan loppen? :)

Ja värmning mellan loppen. ingen paus för funktionärernas skull så vill dem köra på. Blir inte samma stress bland tävlande och funktionärerna.
Här kommer preliminära startlistor 

#6 Tack

fina lopp :)
#6 Tack
Tuffa lopp för Winner bus del men vi får göra vårt bästa
Så sur att jag inte fick anmält, fanns inte en chans att få till det som jag planerat. Trodde i min enfald att jag skulle få några minuter mellan två jobb, men inte
Surt att jag tagit semester för inget….
Veritas odium paretFörvånad

#10 Men Kristin varför sa du inget till mig jag hade ju kunnat anmäla åt dig ju :(
#11 Vi fick bestämt sen i går kväll att vi skulle anmäla. Och i morse på jobbet fanns inte möjlighet för mig att ringa någon…Men tack i alla fall skall ha dig i åtanke om det är risk för samma problem en annan gång
Veritas odium paretFörvånad

Kvalen kommer att ligga efter lopp 7 istället.
Finns färdig info på klubbens hemsida.

Har Åby glömt att skicka startlistorna till SPTFs webmaster? Borde ju ligga ute nu…..
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

#14 Ja de borde ju det , rätt dåligt om jag ska vara ärlig

det är inte Åby som gjort fel. Eve är sjuk och har väl glömt att klar markera på STPF. För åby har gjort sitt.
Vi har varit och kopierat programmet idag, och då låg det ute på SPTF. Kval listan är fel. La Petite Belle ska inte gå i shettis kvalet utan i russ. Är ändrat på kanal75 men inte på SPTF
Tycker ni gjort ALLT ni kan på ÅBY!! Jag VET att Eve var sjuk, när det "strulade" med mitt mätintyg inför kvalet , hörde jag på tel att hon var sjuk o sa att hon borde gå hem!!
Hon sa att hon bara skulle försöka få in startlistorna o sen hem o lägga sig!!
Ha tålamod alla & skäll inte på Åby!!!

#17 Du är guld värd för oss just nu. Vi har jobbat för denna tävlingsdag. Ordförande/mamma har inte varit hemma och jag har själv suttit med boxlistor, flaggvaktslistan, lagt loppen.
Vet ni någon som är resultat inmatare på halmstad eller axevalla???? Vi har kris, våran kan inte och fick ett sms igår eftermiddag. Är bara den kvar, sedan är allt klart.

#18 Thomas Ljungman brukar fixa i Halmstad