Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 2022 ggr
Emystroll
0

Preliminära listor Axevalla?

Någon som har lust att lägga ut om dem när dom finns? :)

johannaolofsson
0

här är den preliminäralistan

Emystroll
0

tack! :)

Dolores
0

Program finns på

www.axevalla.se

samt tävlingsinfo på

www.axponny.se

Stallmima
0

I lopp 9 grundlag 2.19,0 och sämre får väl inte nr 4 starta då han har snabbaste rekordet 2.18,8. Om våra hästar vi tänkt starta i 2 lopp var om de vore okay i traven hade sett väldigt bra ut. Men nu vilar dom och vi tar nya tag nästa år. Lycka till alla startande  Skrattande

haerrdin
0

Hästen sprang sitt rekord 2.18,8 två dagar efter anmälan, så det är inget fel.

Stallmima
0

#5 Okay då vet jag. Då är allt i sin ordning  Glad

HagalyckansCornelius
0

nån som kan tippa?:)

iiirma
0

Hur kan nr 2 stå längre fram än nr 3 i lopp 2?

Tusen
0

#8 Det lustiga är att nr2 i det loppet har resultat från tävlingar som ännu inte körts. Den 18/10 på Jägers och den 25/10 på Kalmar. Skrattande Ha-ha!!!

Mille
0

#9 Resultatet från 18/10 och 25/10 är från 2009.

Tusen
0

#10 Kom på det nu.Skäms Men det verkar lite fel onekligen.

Mille
0

Tog en stund innan jag räknade ut hur det låg till med ;P

iiirma
0

Men visst måste 2an stå för långt fram? Alt 3an för långt bak.

Tusen
0

#13 2:an bör stå på samma volt som 3:an. Konstigt att det blev fel då detta ska ske automatiskt.

En idé om varför det ser ut som det gör är att tiden är 1 minut långsammare än övriga tider, alltså hästen gick på 4.06 på kortdistans i stället för på 3.06, vilket man skulle kunna tro, och då gäller ju den andra tiden.

Jennie_A
0

#13 nummer 3 står 20 meter för långt bak. Den hästen ska stå på samma volt som nr 1&2…

Tusen
0

#15 De måste ha missat att alla tr skulle flyttats fram 20 m då ingen stod på start. De har väl missat och flytta fram 3:an. Lätt hänt.

jagheterjosefine
0

dom ringde mig förut ( 3an är min häst) och sa att dom visste inte vad felet berodde på , men det är fixat eller asså jag kommer inte starta där, eftersom man stryks automatiskt om det står fel. det är sånt som händer!

giffan
0

#17 Vad trist.

Någon som har en idé om hur det gått till då det räknas ut i datorn??

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

Tusen
0

#18 Eftersom ingen häst står på start skall alla flyttas fram. Det görs manuellt och då är det lätt att man missar att flytta fram någon.

giffan
0

#19 Jaha, jag trodde datorn gjorde det oxå.

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus