Preliminära listor Axevalla?
Någon som har lust att lägga ut om dem när dom finns? :)
här är den preliminäralistan

tack! :)

I lopp 9 grundlag 2.19,0 och sämre får väl inte nr 4 starta då han har snabbaste rekordet 2.18,8. Om våra hästar vi tänkt starta i 2 lopp var om de vore okay i traven hade sett väldigt bra ut. Men nu vilar dom och vi tar nya tag nästa år. Lycka till alla startande 
Hästen sprang sitt rekord 2.18,8 två dagar efter anmälan, så det är inget fel.
#5 Okay då vet jag. Då är allt i sin ordning 

nån som kan tippa?:)
Hur kan nr 2 stå längre fram än nr 3 i lopp 2?
#8 Det lustiga är att nr2 i det loppet har resultat från tävlingar som ännu inte körts. Den 18/10 på Jägers och den 25/10 på Kalmar.
Ha-ha!!!

#9 Resultatet från 18/10 och 25/10 är från 2009.
#10 Kom på det nu.
Men det verkar lite fel onekligen.

Tog en stund innan jag räknade ut hur det låg till med ;P
Men visst måste 2an stå för långt fram? Alt 3an för långt bak.
#13 2:an bör stå på samma volt som 3:an. Konstigt att det blev fel då detta ska ske automatiskt.
En idé om varför det ser ut som det gör är att tiden är 1 minut långsammare än övriga tider, alltså hästen gick på 4.06 på kortdistans i stället för på 3.06, vilket man skulle kunna tro, och då gäller ju den andra tiden.

#13 nummer 3 står 20 meter för långt bak. Den hästen ska stå på samma volt som nr 1&2…
#15 De måste ha missat att alla tr skulle flyttats fram 20 m då ingen stod på start. De har väl missat och flytta fram 3:an. Lätt hänt.

dom ringde mig förut ( 3an är min häst) och sa att dom visste inte vad felet berodde på , men det är fixat eller asså jag kommer inte starta där, eftersom man stryks automatiskt om det står fel. det är sånt som händer!
#17 Vad trist.
Någon som har en idé om hur det gått till då det räknas ut i datorn??
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#18 Eftersom ingen häst står på start skall alla flyttas fram. Det görs manuellt och då är det lätt att man missar att flytta fram någon.
#19 Jaha, jag trodde datorn gjorde det oxå.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus