Era stallar!

#1,2,3 - gud vilket sött litet stall! :)
Slänger ut bilder på vårat stall imorgon!
#5, haha jo ;) Det är litet och sött ^^ Just nu är det allmänt trångt när vi har tre styckna, men det funkar : )
Anna- du får komma hit o kolla på det istället..orkar inte lägga in kort :P

#6, ja haha, skitsött :)
Och det var riktigt fint invändigt, rätt nybyggt va? :)
#8, stallet är en gammal ladugård, och 2003 la vi nytt trä invändigt. Även golvet är av trä. Jag har dock två galningar som gillar att stampa golv och klia sig, så det har nötts upp en del, men är ändå hyffsat fräscht ^^
Här är en nytagen bild, och man ser tydligt skillnaden på en box som använts 4 år och en box som bara är några timmar gammal ^^

#12, okej, precis som mitt stall då, också en gammal ladugård. Oj, ja det var lite skillnad du ^^ .

#7 Jag SKAAAA komma.. Bara du kommer å hämtar mig så :P

#15 Jag lovar att hämta dig i Värnamo x)

Vad fina stall alla har :D

#17 Och hur tror du jag ska ta mig till Värnis då? :O
T Å G! ! ! :) Tror det eller ej men det går faktiskt tåg till Värnamo… :P

Har ingen bild.. :P det är så fult å så, spela roll :P men shit va alla har det fiint!! kan inte jag å få sånna stall som ni??… *avis*

#29 Visst står du i Perl-Angela Marsh stall på Halmstad?

#24 hahahah casandra har du storstädat? (A) sådär välstädat brukar det inte se ut ^^

#31, Jag vet, visst är det otroligt?! Jag har faktiskt sopat stallgången riktigt noga hela den här veckan när jag har haft lov! xD

#30 javisst men när du va o hälsa på under sprintermästaren va jag o chikkan på visby o tävla sm.. :) snacka om byte..

Jaa, men du hade väl en annan häst som startade då va? En ljus ponny, kommer inte ihåg vad den hette bara…
Men Pearl brukar vara nere hos oss på Gotland och behandla våra hästar :)!

Aaa, förra söndagen :)