Shettis Till Salu
Roshems Melinda Svart, sto, e: Furunäs Jotex u: elitstoet Roshems Brocélinde ue: Jolly Roger of Marshwood.
Melinda är diplomsto 41p, utställd med guld, ponnytravare med rekord 2.49,0 ( 6:a i svenskt trav kriterium), årets 3-åring SPTK, årets sydponny -09, SPAF prestations diplom.
Melinda är snäll i all hantering, mycket körd och riden, en riktigt allround ponny med toppen stam!
Vill du veta mer ring 040-487332, roshems@swipnet.se
Bilder kan mailas!

putt
Hej
sælges sulkyen også?

#3 Nej
hon är verkligen underbar att både rida och köra :D

Kan bara instämma med föregående. Vi körde in henne för två år sedan och fast det är en bestämd dam är hon otroligt fin i all hantering. Inga olater över huvud taget. Har även gått på "ridskola" hemma hos oss med grannarnas 4 åringar vilket går hur bra som helst. Hade det inte varit för att Selina blir för gammal nästa år hade vi gärna haft henne längre. Det är med stor sorg i hjärtat som hon ska lämna oss efter denna säsong. Kan varmt rekommendera Melinda till vad som än önskas. Dessutom har hon den bästa av alla stammar. Bilden är från Jägersro starten den 10 aug 2010.
hvar er prisen på hende?

Lånar ni ut henne ? :)

#9 Nej jag säljer endast henne.
Melinda vann lopp igår på Tomelilla på nytt voltrekord.
#10 jag har ev. hittat en köpare till henne.

Puttar upp detta fina sto. Hon har varit utlånad till ponnytrav, men då kusken nu blivit för gammal och jag ej själv ska ha fler avelsston säljer jag henne. Melinda är en toppenponny, rids och körs av barn och är snäll i all hantering.
Kan ev tänka mig att byta mot ett ostartat russ.

Såld