Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettträning
Läst 2390 ggr
Komik
0

Jobb!

Jobbar ni hos någon travtränare/kusk ?

Berätta lite om det och självklart hos vem ni jobbar :)

DubbelE
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

jag jobbar.. det är ganska jobbigt med de, egna hästar +skolan o sen måste man ägna lite tid åt normalt folk också.. jag jobbar hos Anders Hultberg, uppfödaren. Just nu har vi 43 åringar nästan lika många föl påväg. just nu ca 40 egna avelsston och så tar han in ston på semin, han o hans fru har hingst station. just nu är hingstarna Meadowbranch Lucky o Ride The Night. Ride The Nigt är en riktigt supernsnäll hingst.. samma med "Italjenaren" (Meadowbranch Lucky). Han har 3 hästar på sin träningslista men fler i tävlingshästar i stallet, ca 10-12 st, men det är fler som är ute på träning. bla en 2 åring är hos Juhani Partanen (Örebro-tränare).

Anna_
0

"Jobbar"  hos Catrin Fajersson och Börje BS Johansson.

Millaaann
0

Nix, jobbar bara i mitt egna lilla stall :)

_JonnaRoos_
0

Leif Witasp - Kajsa Frick, ibland Stefan Arvidsson !!!

Svartkrut
0

Japp. Hos Ann-Charlotte Danielsson och hos Maria Rosenberg / Stefan Carlsson. =)

johanna9
0

Jag jobbar hos Patrik håkansson, jobbar mest helger. men somma jobbade där i somras. kan ha jobb nu när man gått ut skolan,. skit gott. :D

FridaSimonsson
0

Jesper R Nilsson

I sommar har jeppe haft en riktig rysare i stallet Evita ås, dock så pajjade hon och är nu avelsmärr
sedan hade han min älsk Sheriff hornline vila i frid gubben..

Kari Vaaraniemi

Finsk travtränare, men helt grymm ^^

FridaNyberg
0

Jobbar hos olika amatörer på visbytravet, bland annat Per-Anders Croon och Kent Boberg. Brukar hjälpa Torbjörn Östergren ibland med.

FridaNyberg
0

#1 Har du några bilder på Ride The Night? Min passhäst är nämligen efter honom :D!

amandahandersson
0

Jag jobba stenhårt i mitt egna stall ^^

Universum
0

Jag jobbar åt Karl O Johansson. vi kör inn ungahästar som sedan går vidare till stig h och några flver stora travtränare.

Jenniferohlson
0

Det är stenhårt arbete i mitt egna lilla stall;)

juliapettersson
0

Jobbade i somras i grannstallet med att köra deras passhästar. De föder upp hästar med tilläggsnamnet Thiger.

Epos_best
0

Fredrik B Larsson. Jobbar helger, lov och ibland stand in i veckorna! :)

Jobbar heltid hemma xD

iiirma
0

Hemma.. det räcker ;) Har lååångt till skolan, så inte ens köra min pålle i veckorna :/

DubbelE
0

#9..nae, jag tror inte det :S.. bara på några avkommer.

HugoBoss
0

#15 , ojj ;S hur långt har du till skolan ?

Epos_best
0

#17 vet att du inte frågade mig, men för mig tar det en och en halv timme till slolan, enkel resa.

iiirma
0

#17 vet inte riktigt, men det tar lika långt tid som för #18, en och en halv timme.. slutar man 4 är man hemma halv 6, o då är det mörkt redan :/

dali
0

jag jobbar vissa helger o ibland på loven hos Erik Lindegren . även jobbar jag helger o lov hos Signe Håkansson.. :)

H-Calvero
0

Jobbar hos Jimmi EhlersSkrattande

ozzkan
0

#18, #19 OJ!! Jag tycker det tar lång tid för meej! :P Men jag får gå 2.3 km. :P Det tar ungefär 30 min från skolan o hem.

F_aanyy
0

Jag brukar hjälpa till i min pappas stall på helger och lov. Han har stall på Romme, Roger Borg.

Ingela.C
0

Vissa helger jobbar jag i Thomas Jonssons (kalmartränare)
travstall.

casandra
0

Jobbar ibland hos Roland Jansson, gjorde det rätt ofta förut, men nu har det ökat på hästfronten hemma så det är inte så ofta längre.

Johansson
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej vi är glad aamatörer istället.. Ger tyvärr inga större inkomster när utgifterna är  fortfarnade större…Men hoppas att det blir ändring…

Jossaa
0

Jag jobbar hos Pierre svensson på helgerna, en rätt så ny tränare i Halmstad.

Älskar att vara där, är där så ofta jag kan och har tid. Helt underbart snälla är allihopa . SkrattandeSkrattande

Epos_best
0

#21 Hälsa min häst xD

Jessika87
0

jag Jobbar inte hos ngn så. men brukar hjälpa Mats Funk på visby tavet ibland när tiden räcker till till de..