Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1707 ggr
[Sindy]
0

speedcart passande shettis sökes

jag söker en  speedcart passande shettis! Kan je upp till 3.000

[Sindy]
0

nån som säljer kan je 3500kr men om ni säljer dyrare så skriv ändå

Malliiz
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en blå med Qh fästen

[Sindy]
0

den är ganska hög

[Sindy]
0

vad ska du ha för den

BodenPerre
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

min tvååring Mattino tränas lite olika beroende på om han växer eller inte. just nu tränas han 3-4 gg i veckan dock lugna pass så han inte tycker de är tråkigt. han älskar att få springa vagnen och göra lite olika saker han är så grymt posetiv till allt. har även haft in han på banan några gg och bara kollat på andra hästar sen har även han sprungit på banan 3 gg i lugna tempon i bakvarv och inte många sist fick han prova på att springa ett rätvarv, gick inte fort men han skötte sig och de är huvudsaken (=

BodenPerre
0

min tvååring Mattino tränas lite olika beroende på om han växer eller inte. just nu tränas han 3-4 gg i veckan dock lugna pass så han inte tycker de är tråkigt. han älskar att få springa vagnen och göra lite olika saker han är så grymt posetiv till allt. har även haft in han på banan några gg och bara kollat på andra hästar sen har även han sprungit på banan 3 gg i lugna tempon i bakvarv och inte många sist fick han prova på att springa ett rätvarv, gick inte fort men han skötte sig och de är huvudsaken (=

BodenPerre
0

Malliiz
0

Den är såld :)

BodenPerre
0

oj nu har min dator dampat ihop helt. :S  kan nån som är ansvarig på sajten ta bort dom inläggen som jag skrivit här tidigare? dom skulle stå på träning av -08 men de värkar ha blivit fel :(

[Sindy]
0

jag tänkte väl