Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 242 ggr
Kharisma
0

Omtagning av licens?

Jag har kört ponnytrav mellan åren 96-01. Därefter har jag inte kört något lopp (bara stått som tränare på hästar). Sommaren - 04 skrev jag upp för licensen igen för att kunna starta mitt russ, men hon kom aldrig till start.

Min fråga är nu om jag måste ta om min licens igen för att endast få stå som tränare på min shettis och värma honom på banan? Jag ska inte köra något lopp.

Kharisma
0

Putt

Mille
0

Ska du bara ha tränarlicens TROR jag att det bara är att betala in, så länge du har gjort provet, och det har du ju. Vill du däremot köra måste du köra upp igen om du inte har kört ett visst antal lopp under de senaste åren…kommer inte ihåg exakt, de ändrade ju det precis igen…

Kharisma
0

Ja, jag tycker med att det borde vara så:) Tack för hjälpen! Såg förresten att du hade Puss, vi var och tittad epå henne -99 tror jag det var när vi köpte en shettishingst där hon stog då. Hon är verkligen jättefin!

fan_idole
0

Varför inte mejla Ylva på kansliet och fråga?

Kharisma
0

Jag har gjort det för lite mer än en månad sen, men inte fått något svar. Får prova att ringa henne istället.

Mille
0

#3 tack Flört

PippiL
0

Då en tränare ska känna till travreglementen, så skulle jag tro att du måste skriva om provet. För det är ju några förändringar sen -01 Glad

Men som #4 skrev, ring Ylva på kansliet. Gör det igen, om du inte fått svar än.