Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 427 ggr
ponnytravare2
0

Undrande!!!

Tycker det är konstigt att styrelsemedlemmar inkl. ordförande lägger sig i diskutioner där dom unga kuskarna diskuterar emellan varandra låt dom diskutera i deras nivå,tycker vi vuxna ska respektera detta och sluta bry oss,tycker faktiskt det är låg nivå

En som också är anonymCool

equuleus
0

Tycker att det är fler än bara unga kuskar som disskuterar här, även många föräldrar som jag uppfattat det. Och jag ser inget fel med det?

_JonnaRoos_
0

Tycker man kan visa lite mogenhet och säga vem man är och inte behöva vara anonym för att våga säga vad man tycker ! Helt enkelt stå för vem man är och vad man tycker.

giffan
0

#1 Vart står det att läsa att detta bara är ett forum för unga ponnytrav kuskar???

Vi som diskuterar här har alla någon mera eller mindre anknytning till ponnytravet, och det är ju ett jätte bra sätt att utbyta kunskap och och diskutera saker så här på ett forum.

Många träffar man troligen inte, men för den sakens skull så kan man faktiskt tala om vem man är. Det hör till allmänt folk vett.

Mvh Anneli

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

equuleus
0

#3 Jag har inte sagt att detta forum är bara för unga kuskar?:(

amandahandersson
0

Jag tycker också man gör stå för sin åsikt… Och sen brukar jag vanligtvis alltid vela veta vem/vilka jag diskuterar med!

Kris_J
0

#4 det syftar nog på det trådskaparen skrev, och inte på dig.

Veritas odium paretFörvånad

ponnytravare2
0

Har heller inte sagt eller skrivit  att jag tycker att  detta forum är bara till för unga travkuskar… vart isåfall missförstånd här Generad gällde bara en diskution här..och fler änn jag är anonym här eller?? Tycker det är jättebra att föräldrar också är in här och diskuterar,

amandahandersson
0

#7, det var iaf så jag tolkade till första inlägg..

PippiL
0

#7 vilken tråd menar du då? Jag fattar ingenting. Är det bra med vuxna här eller inte, enl. din åsikt? Och vilka styrelsemedlemmar och ordförande menar du, lokala klubbars eller SPTFs?

ponnytravare2
0

Det är inte vi inom travet som undrar men jag tycker att fullvuxna personer ids att diskutera våra vänner små kuskar som skriver här, lågt märke allså ska vi diskutera detta på forum skärpning

Colt
0

#2 håller med

giffan
0

#4 Nej jag vet det, ber om ursäkt… Men i min ilska och iver att få ta upp ännu en märklig "diskution" så blev det lite fel ;)

//Anneli

~ Anneli ~ 
Sajtvärd för:  adopterade.ifokus

equuleus
0

#12 Ingen fara =)

ryttarn
0

#10 Vadå diskutera kuskar? örklara gärna vad du menar, ditt inlägg är mer än lovligt luddigt….

Att jag som förälder finns med här är väll självklart, problemet på många sajter idag är, precis som på stan en fredag/lördag kväll, att det är för få vuxna närvarande som kan hjälpa till att styra upp när de blir tokigt….

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se