Ungdomstinget 20 nov
Någon som vet när det börjar i morgon ?
Vi har ju inte fått någon info alls om vilken tid det börjar , kan ju vara bra om ungdomarna vet när de ska vara på plats
Hittar inget om det på SPTF hemsida heller , där står ju bara om domar rådet och repmötet.
:D

Har samma problem.. får väl smyga ner i receptionen tidig imorgon och fråga om dom har någon aning när mötet börjar.. :P

#1 Amanda och Emilia är ju också på hotellet och hon skickade och frågade och jag sa att jag kan slänga ut en fråga här om någon visste *S*
Men de är kanske något liknande som domar rådet ?
Lite dåligt att man inte fått någon info om det , förra året var de ju bra info

ja, jag förstår inte varför det inte ligger någon info ute.. jag vet liksom inte ens var någonstans på hotellet konferensen hålls! Tycvker att dom kunde ha lagt ut ALL info på SPTFs hemsida.
#2 Det är samling mellan 9-10 i morgon lördag vad jag har förstått.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
#2 Det har gått ut kallelse på mail till alla klubbar, så kolla med den som tar emot eran mail. Men iaf så står det samling 9-10 och att det börjar kl 10
Sen på söndagen är det representanter som är valda av årsmötet som är inbjudna. Och att ungdomarna gärna får vara kvar som åhörare. Det börjar oxå kl 10.
~ Anneli ~

#5 tack! vet du i vilken lokal konferensen ska hållas i också? nu klockan 11 på kvällen är det ju inte speciellt lätt att få tag i någon som har koll på mailen.
#6 Det får man veta på fikat när man kommer dit på morgonen.
~ Anneli ~

#7 okej det sa mig inte så mycket.. Jag vet ju inte ens var fikat ska vara, är det i restaurangen?
#8 På motsatt sida vart hotellet och restaurangen ligger. Alltså vid den utgången där man går ner mot statoil och djurbutiken… Där e en trappa upp hänger ett flygplan i taket, och sen kommer det vara massa hästmänniskor där =)
Där bjuds det på fika, och det finns glass maskin där… och där är konferans lokalerna. Kan tänka mig att ni ska vara i någon av dem. Sen på söndagen brukar det bli den längst in då det brukar vara mkt folk då.
Hoppas ni hittar
~ Anneli ~

#9 Tack för infon! :) nu får jag hoppas att vi hittar dit imorgon också ^^
#10 Ja det är jätte lätt faktiskt… Och du kommer känna igen massa folk när du närmar dig. Inga problem. Annars så frågar du hotellpersonalen imorgon… Justa ja, ni som övernattar har ju frukost i restaurangen först….
~ Anneli ~

#11 Är du säker på att det är samling 9-10 för ungdomstinget ? och att det inte är domar rådet ?
Föstar utskicket som kom var ju helt fel och då var det ju bara för rep mötet , kan fortfarande inte fatta varför de inte lagt ut info på SPTF om ungdomstinget känns som de inte är lika viktigt då när de ligger ute för de 2 andra mötet.
Våra ungdomar är de som representerar klubben så de ska vara på rep mötet med, även om de bara blir halva dagen,
#12 Vad jag förstog på mailet jag fick ( inbjudan) så är det samma för domar rådet. Och vad jag förstått så har det varit så förut med att de sammlas samtidigt och sen delas.
~ Anneli ~

#13 innan har vi fått separat för ungdomtinget med , vad som står på deras agenda mm

#13 våran ansvarige hade inte fått någon info de har väl försvunnit på vägen.
Det verka vara intressant föreläsning där i alla fall en norsk Kiropraktor (tror jag det var) är där och dottern skickar och säger att det är jätte intressant och kul. tex att man inte ska behandla bara för att hästen är halt, om de har ont i glidlederna så är de ofta heta och besvärliga.
kul nästan så man själv hade velat vara på plats men man är ju lite för gammal ha ha

#15 Inte är väl du för gammal för ungdomstinget? ;)

#16 Nä glömde ju det , jag är ju inte så gammal ;)