0 vinster men 2 st 4e platser.. har inte startat nå värst mkt i sommar…

5 vinster blev det i år :)
tre med min shettis Askö Toraxa
två med Thyra Tyrann i monte
Våra uppfödningar har hittills i år tagit 32 segrar! Grattis alla ägare, tränare och kuskar! Bra jobbat!
6 segrar på 10 starter blev det (Razmus Raid). Annars kom vi på andraplats i 2 lopp och var vi diskade i 2 andra. De 2 lopp vi blev diskade i skulle vi ha vunnit annars.
orra en seger o 2 andra platser:)
lady 8 starter 4 segrar 3 andra platser:)
<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3
2 segrar med min pojke Hults Plexus :)
1 seger med Ellens Bacardi och 1 seger med Winner tog jag som tränare :)

2 starter o 1 vinst o en 5 plats. :)
19 segrar inklusive 2 propaganda segrar :)

1 Seger för mig 

11 segrar :)
Carnalit har startat i 11 lopp. Det blev 4 segrar (en var i ett inofficiellt lopp), resten blev placeringar (mellan plats 2-7). 

13 segrar! 11 officiella och 2 bygde.

Palle (ratatas raimon) startade endast 10 gånger i sommar som var hans allra första säsong. Det slutade med 2 segrar och ytterligare 5 topp 4 placeringar. I mars var han i vagn för första gången, i juni kvalade han på 2.41, säsongen avslutades på axevalla i oktober med vinst och rekordet 2.14,8. Är sjukt nöjd med säsongen även om det inte blev fler starter…
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Jag fick 2 segrar med Pärlina på 8starter! Peron lyckades oxå vinna med syrran.

För mig blev det 7 segrar i år, en med Ted och sex med Thyra. Varav en av Thyra segrar var i guldstoet och en annan i elitracet. :) Thyra har utöver det två segrar i monté i år, med duktiga Jessica Oscarsson :) Två svenska rekord han det också bli under året. :)
2 segrar med Risslas Cannabis + att Zingo hade 1 vinst i monté (Felicia Jansson red) sen ahde jag en vinst i Km med samma häst

jag har tävlat sammanlagt 18 lopp i år.
9 vinster, 2 andraplatser, 1 tredjeplats.
(2 shettisar jag har tävlat i år)
**
Emmeros Gardenia
**(ägs och tränas av Elisabeth Andersson)
3 starter och 3 segrar även ett nytt volt rekord.
**Telia
**(min egna som jag äger, tranar och kör själv)
15 starter och 6 segrar, blir en till start nu på söndag i Boden den 21 november. blir då mitt sista shettislopp i Sverige då jag faller för åldern =(
även 3 st klubbtävlings segrar
måste ha varit de bästa året någonsin för mig, 2010 ett år jag alltid kommer minnas.(=
2010 har varit mitt bästa ponnytravår hithills, både som kusk och tränare. Så jag kan se tillbaka på den gångna säsongen med ett stort leende på läpparna! Och tacka mina fantastiska hästar, Grann & Dumle Ess för deras insatser iår.
Som tränare har det blivit totalt 24 starter, 20 plac bland dom tre första och 4 diskningar. (10-7-3)
Som kusk har det blivit 9 segrar.

Jag tog en seger med Hults Zenito, jag trodde aldrig att han skulle vinna lopp
22 segrar, alla med emmero shettisar :)
jag har startat 7 lopp tror jag (?) :p
har iallafall vunnit 3 och kommit 2a i två :D
är jättenöjd. Det är hennes första år med :D
#9 Tog även en seger idag med Ellens Bacardi på Örebro…
Så det blev 2 vinster med Ellens Bacardi och 1 med Winner som tränare…
#28 Som tränare har du även en Klubbmästarseger med Winner och en Gubb- och GummSeger Med Ellens Bacardi, båda kördes av Carro på Mantorps Klubbmästerskap =)
~Sandra~
-Medarbetare på ponnytrav.ifokus.se
-Medarbetare på tibetanskspaniel.ifokus.se
För min del så blev det totalt 3 segrar! 1 officiell seger med Winner på hemmabanan Mantorp 5/9-10 :') och seger med Winner i Klubbmästerskapet på Mantorp samt även Gubb- och GummSeger med Ellens Bacardi på Klubbmästerskapet :) <3
#28 står som tränare på hästarna men vi hjälps åt lika mycket :) Så varje seger tillhör båda oss två :)

För mig blev det 2 segrar i år, båda med Rafaela. Sedan hann det bara bli en tredjeplats till, innan säsongen tråkigt nog var slut för våran del. Årets rad blev 2-0-1 av 4 starter.
Med Bolsan vann jag ingenting, tyvärr, men vi lyckades i alla fall knipa 3 andraplaceringar och en tredje! :)