Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettsptf-st
Läst 3405 ggr
Mille
0

Ungdomsting!

Jag sitter just nu och renskriver mina anteckningar från helgens möte och måste säga att det i år var fantastiskt roligt att vara med på ungdomstinget. Den här gången kändes det verkligen som att vi ungdomar fick komma till tals, lyssnades på och fick bra svar på våra frågor!

En mycket positiv utveckling och jag hoppas att fler åker nästa gång, tyvärr var vi väldigt få jämfört med tidigare år.

isa98
0

Det låter bra, det betyger att Sptf har lyssnat på oss ungdomar, för det som varit tidigare har inte medfört något, är väl därför det var så få närvarande den här gången.

Mille
0

#1 Japp, jag har varit med flera gånger tidigare och var riktigt positivt överraskad den här gången.

VeronicaP
0

Fast det behöver ju inte vara därför de är så få närvarande i år , helgen flyttades ju tex rätt sent , kan vara så att många hade planerat in den helgen det skulle vara först och sen när det flyttades inte kunde :D

Ja jag har också bara hört positivt om ungdomstinget då utom att det var dålig information innan om det var de skulle samlas vilken tid mm

Teja-Bea
0

Jag väntar med spänning på anteckningar =)

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

aamaandaahh
0

Jag tyckte också att mötet var riktigt bra! :) Stort plus där!