Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 4170 ggr
Malliiz
0

Välstammad Shettis & Russ avkomma

Letar efter en unghäst för trav & utställning.

Förslag??

Gärna hingst men inget krav!

Emelie89
0

Exitingsvillemo här på iFokus skrev förut att hon ville låna ut sin shettishingst

rebeccajansson
0

Börje Johansson, Gotland har en riktigt snygg bleksvart russhingst på 2år tillsalu. Han heter Uniform och är ca 121cm.

e. Panter 593 rek 2.07,9 (41p)

u. Karamell 3985 Diplom 42p utställd 43p rek 2.06,9

ue. Rasputin 449 rek 2.15.

Uniform är visad på utställning 2008 och fick 99888=42p, blev klassvinnare och fick delta i Bis-ringen. Så Uniform är både ett hingst och travämne. Uniforms treårig helbror Talang II ar gjort två starter och kommit 1 & 2:a samt innehar rekordet 2.26. Du kan mejla mig rebeccajansson-akerblom89@hotmail.com  för bilder o pris. Börje har även ett gäng mycket fina ettårsston.

www.gardsbyruss.n.nu

Ronaldoo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sto med Trav & Skönhet i blodet säljes

VIKAS FANNI

Sto, Född: 2007 E.Patron U. Allgunnens Zanni 4316 Ue. Vagotte 502 Fanni är tävlingsreg. i Sptf. Hon är social och trevlig, inkörd och tränas för kval. Fanni är pigg och framåt och har fina rörelse. Hon är stelkrampsvacc. och vacc. för hästinfluensa. Allg. Zanni har inte startat själv men hennes syster Allg. Åhellen har gått 1.46 och Allg. Yra 1.49.5 Zanni är ett diplomsto som fick 42 poäng som 3-åring. Patron har inte startat på travet men har andra fina meriter, han fick 46 poäng på generalmönstringen på Elmia.

Är ni intresserade hör av er till Lisbeth på 0709-182494 mail: vika_865@hotmail.com Hemsida: www.vikasstuteri.se.dinstudio.se

Ernst-Romeo
0

Vill du kolla vad russhingastarna har för rekord och hur fort deras barn har sprungit kan du kolla på

www.russtravare.se

Tänk bara på att kolla hur många avkommor hingstarna har som har tävlat. Ju fler avkommor som startat desto säkrare statistik på avkommornas resultat.

Malliiz
0

Tack för alla svar, vill berätta att jag är ute efter att köpa inte låna.

Lise
0

Jag har pm dig, har shettis och russ till salu.

nemesis
0

Ekslätts Twilight född 2009 e.Darius Roll u.Rosenhälls Beata ue.Manfred har vi till salu. hör gärna av dig om han verkar intressant.

Kima
0

Vet att Anne Olsson, Stuteri Skott har en hel drös till salu. Både Shettis och Russ.

www.stuteriskott.se
annevolsson@hotmail.com
0709425931

ElisabethA
0

Jag har ett jättefint 1-årigt sto till salu! Kolla in på www.shetlandsponny.eu för bilder och mer info.

jenny-star
0

hej du kan ringa mig……………..0762895810 tack

evamamma
0

Vi har välstammade shettisföl/unghästar efter bl.a vår egen hingst Emmeros Hamlet. Bra rörelser, stor utstrålning. Bifogar en bild på Hamlet. Intressant, ring mig på mobilen 0709-108456, Eva Aronsson

JolineJade
0

Jag har en Shettis Hingst född i år undan Joline jade och efter Gläntans Domino han är super fin i benställningen och mycket lugn i hantering.

Om intresse finns ring 0763371312 eller 0270423031

Mvh Mikaela

[pfrisk]
0

Hej,

Jag har några russ till salu. 1/ Sto född -05 e: Tyson II 536, kvalad o startad i år. 2/ Sto född -07 e: Korsnäs Brådis 551, inkörd och klar för kval.  3/ Hingst född -09 e: Tokajer M.L 606 4/ Sto född -10 e: Rusch 456.

Hör gärna av dej för bilder och mer info.

Mvh

Pia Stenkilsson

Reko
0

Är annonsen fortfarande aktuell?