Vilken är den bästa häst du kört?
Inte ponny utan varm/kallblod;)

Kommer inte ihåg alla namn på hästarna jag körde hos Ulf Ohlsson när ajg hade praktik där men det kallblod jag fastnade mest för var Jolly Babs.

Jaaadu? Det måste nog vara Simb Moonzoom kanske? Kommer inte ihåg vilka jag kört :P
Bästa kallblod, Ymo.

Haha, ett varmblod vid namn Mim Boe, ingen stjärna alls, men så har man bara kört två st också xD

har kört sacred spirit en gång så de måste nog vara han, sen har kört cenit guy ganska många gånger också o han va ju inte heller så dålig på sin tid..

Aldrig kört kallblod:P Varmblod, Lukas Lupin, Southwind Vernon(fast han räknas väl som en ponny
), Sun Protection, Anelka, G.Moll. Fast Lukas är väl bäst ändå:)

haha Hanna har du aldrig kört kallblod? stackarn:P
Kallblod: Faxblixten eller G.G Verra Varmblod:Charlotta Hits eller Cala Tarida

Själv måste det vara Turbo Sund, men castor cafe, sara nobell, born to dance är inte dåliga.. fast sedan vet man ju inte vad man kört för blivande stjärnor, mena Muscles Yankee på rae boko, andover hall- lost lady, yahha brodda, spicy knight;) eller passionate kemps brorsa, och lilla wille som är brorsa med conny nobell han med:P jaja, Turbo håller jag väll högst:)

e någ min Lisa som gick 1,12 på sin tid fast penga mässigt måste det vara Master Fenton har inte kört så många men kapasitet mässigt måste det va våran Kingen som tyvärr dog redan som 3-åring men som 2-åring sprang han ifrån ett sto som satt svenskt rekord fast det blev aldrig oficellt pga dom inte tog dopingprov

Bästa kallblodet är Atoms Julia med lite mer än 400 000 på sig. Och varmblod är det More Gas som har haft mest pengar, men kapacitetmässigt bäst är ju Madelaine Try och Marsk Burge (e:Scarlet knight). Madelaine tog tre raka vid Ulf Stenströmmer efter att jag hade haft henne :). Sen har jag kört många hästar som är fina i träning, men inte springer i loppen istället ;)!
Det enda varmblodet jag har kört e Onyx R.L…som jag "skötte" en vinter när mina pållar hade vila..sen hann jag ej me henne mer..men fan så kul d va att köra varmblod :D

Kallbloden er nok Knottemann, Varmblodsen er nok Night Rambler.

räknas det hemma?, så är det roligaste och bästa kallblod jag kört Åkre Knut.
Kallblod = Tulla Maja
Varmblod = Black Smokey
Bästa häst jag har kört är Bellman töll.
jag har kört 2storhästar varmblod bara,seargant butler,good as dollar JAG GILLAR "DOLLAR" BÄST<3<3

Medowbranch Lucky på en liten skittrunda under sadel ^^
Tja, jag har ju inte kört så många varmblod och aldrig nåt kallblod. Dom som startat i större sammanhang är väl I´m a Photo (som tyvärr inte finns med oss längre
) och Home Blåbjerg. Båda har väl vunnit danskt kriterie och derby tror jag=) Favoriterna är dock Zonnie Toll, Good Girl och Va Pensiero.
Sen har jag ibland fått den stora äran att sköta om Equalizer! Han vann kungapokalen på sin tid
…

#22 din häst har samma morfar som min häst
HAHA

varmblod Haddock Zet har praktik hos en travtränare på dannero och han ha den hästen:)

Vision Broline:)
Har kört Good Grief och Can Can Carjan, ridit Little Big Horn.

Sotnos! Haha!

Har ridd kaldbloden Arion da, rek. 22.3!!;)

#32 Shit vad ni gasar med era hästar i jobb.
Min travare, Elisabet Bisa, ca 525.000:- insprunget. Dock är hon för gammal för att tävla. :-)

Bästa hästarna måste väl vara; Sans Papier, Lucky Glass, Flygis och Smoking gillbert kommer bli bäst när han blir äldre ;) kallblod är helt klart mosippa;)

#34 nja, ibland. det är mest för att se innan det finns passande lopp på gång innom ett litet tag.. så vi vet om det är nån ide att starta.. Sen är ju pappa som han är och vill ju gjärna låta hästarna löpa på i de tempot de själva vill ibland.. ;)
Vill bara tillägga till #32 att jag verkligen INTE förstår mig på Kaptah's tidigare ägare som tävlade han med en stor infektion i kroppen så hanns ena hjärtkammare gick sönder.. det visste inte vi förrens vi var vid mälarkliniken.. :P han var bara 3år när han gick de tiderna.. HUR KAN man bara göra så!? jag tycker det var hemskt!

#37 Jaha okej. Skulle då aldrig köra ett 13-jobb bara sådär ibland. I mina öron låter det som att det gör mer skada än nytta inför ett tänkande lopp att få en sådan urblåsare innanför västen.
Men det verkar ju fungera:P Alla tränar ju på sitt sätt!

#38 Vet, finns nog inte många alls som skulle köra så alls. Men vi kör såklart bara de tiderna som vi känner att hästarna kan klara av utan att det tar för hårt på dem..

Varmblod - Agaton Crown rekord 1,13,2 :D
Kallblod - Zolobest rekord 1,27 :D

Bästa hästen jag har kört är Black Sabbath…:)

har bara kört en enda storhäst i mitt liv ^^

Carolyn Ås hör väl också hit, är väl vinstrikaste svenskregistrerade 2-åringen genom tiderna?

det måste vara Gigant Neo när jag jobbade hos melander.fast jag älskade verkligen com hector också.fick köra massor av fina hästar där.

Favoriten bland kallbloden är Nisse Hulteby. En kolsvart vallack men jättelång man och pannlugg! Hur länker som helst!
Han stod tidigare på Wången. Han bodde hos oss flera vintrar.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Varmblod; Stargirl (Åke Svanstedt, va på inkörning hos Åsa Yttergren-Ernst Raskens ägare) Kanonfin unghäst!
Shettis:Dollman
Russ: Utan tvekan Ernst Rasken, Zabine i ett provlopp

Har aldrig hållt på med stor häst. Bara ett stort russ:P