Jag har haft en sån. Den är väldigt lång! Vi kapade av skacklarna på den innan jag började använda den. Den är dessutom väldigt tung. Ingen höjdare alltså, men helt okej som första sulky.
Ah, då är den inget för mig! Tack, då vet jag det.
Jag skulle vilja ha en sån för jag vill inte sitta så nära min buse :P nån som har en beg??
Jag har en, möjligtvis!
Okej ;) inte för dyr hoppas jag :)

Jag har en också :P
hur mkt ska ni ha för den?? :D

#3, om du inte vill sitta så nära din häst är nog sulkett ett bättre alternativ.

#8 Håller med Julia, köp en sulkett i stället. Dem flesta jag hört som haft en bullet har varit ganska missnöjda med den efter ett tag. Skalmarna petar ut fram vid bogen…Jag har haft en bullet rockard. Den va ganska bra, men tyckte inte om det där med skalmarna framtill.
Om du vill ha en billig sulkett så köp en hudik! Den har jag som träningsvagn. Den är inte mycket att ha om du har remsele men sätter du på QH sitter den kanon! Jag tycker jätte mycket om den.
Den är dessutom väldigt tålig!!
jag tycker att Bullet rockarden är dålig! den är ju så låg! hon har slagit en gång och fick benet över skalmen! :O
Sulkett är väl lång o bra men hon gillar inte då gruset sprätter på plast skynket eller vad de nu är :P hehe :)

#10 Alla sulketter har ju inte plastskydd?

#11 Nej de stämmer…..Hudik har inte det. Men ja funderar på att sätta på ett ;) skönt att slippa stenskott ju! ^^
Okej ;) jo det är skönt det med men hon gillar bara inte ljudet som kommer från gruset och plastskyddet.. har hänt ett par gånger då hon har stuckit hehe ;)

14# nice :) hur mycket kostar den?

jag vill ha en lång bullet :)
#17, om din häst bråkar så spelar det knappt någon roll om du har Bullet eller en annan sulky, SÅ stor skillnad i längd på russ är det inte.
18# men ja tycker om bullet.. Iaf den ja fick provköra :) därfr s unrade ja hur lång den va.. :)