Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: babbel
Läst 4145 ggr
Miii4
0

Vad fick du i julklapp?

Det fanns en tråd innan jul om vad vi önskade oss, nu ställer jag följdfrågan. VAD FICK DU I JULKLAPP?!
Är du nöjd med det du fick?!

thilda-
0

Jag fick mig en hund! :) Av rasen Ca de bou.. (men jag har vetat sen långt innan att jag skulle få en)
och sen fick jag en parfym med D&G så jag är nöjd även fast det blev så "lite" men det var meningen att vi inte skulle byta några julklappar men jag o min sambo gjorde de iaf.. förutom hunden ;)

carnalit
0

En av grejerna jag fick vara en kamera till transporten. Så nu kommer jag kunna ha koll på min ponny hela resan. Jättenöjd.

Miica
0

Jag fick pengar och presentkort. Supernöjd då jag enkelt kan införskaffa de jag behöver =)

[HARPO]
0

Jag fick en ring där det stod JIKAS SUNITA STAR jättefin:) som jag kommer att ha hela tiden:)

extra
0

Jag fick en massa bra, hästiga julklappar:) Just nu räknar jag upp de hästiga julklapparna:

En travsäkerhetsväst, en reflexjacka, en ryktväska, benreflexer, en hjälmhuva, ridstrumpor och 4 st Stallgänget på Tuva serieböcker:D Jag är jättenöjd med mina julklappar:)

hermitage
0

fick 2 st förbyglar med namn en till Funiper och en till Roshems Mylady och en grimmar och massa annat:)

<3Orra..Funiper..Roshems Mylady..Zephir<3

teamanberger
0

fick en dator som jag kan ladda ner alla tävlings bilder under åren jag tävla hästar

teammanberger.se <3REVINA<3

Saiop
0

Fick inte en enda hästjulklapp i år, där emot fick jag ett väldigt fint halsband, en bur till hunden, tofflor (kallt på golvet hemma:P) och en klicker till hunden.

Pondus
0

Jag är jätte nöjd med mina presenter. Jag fick bla en jätte varm och skön overoll. Så nu kan jag inte skylla på att det är för kallt att köra häst ; )   Sedan fick jag ett presentkort på spahuset och lite mera smått och gått. Men det allra bästa var nog att få umgås med hela familjen…

diesel92
0

Fick 300 kr + 300 kr i presenkort på ikea och sedan skrivblock.

ekbacka
0

Jag fick en keramikstaty på mig och min häst när jag vann mitt första lopp.

Jag fick lite hästsaker och lite annat också.

BodenPerre
0

fick en massa saker ;P , hästgodis, (köpte själv ett vintertäcke till Mattis), klänning, armband, pengar, pressentkort, en mugg, sockar, underkläder, godis, sängkläder, hantlar så jag kan träna haha värkar som om nån tycker jag är otränad  ?;)
 å lite mer "mindre" saker :)  är då nöjd med julen å massor av god mat fick man också.

BodenPerre
0

#12 ojdå glömde en hel del märker jag nu :)

fick 4 parfymer, maskara, kajal, benvärmare, innefoder till handskar och en förbygel till Mattino den är vit läder underst och så svart med vit text Mattino och guldstjärnor på kanterna : )

rolsson
0

Jag fick min önskan uppfylld. Jag fick snälla barn! Så länge det nu varar.Förvånad