Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 3129 ggr
MagganS-B
0

DAIN ESS till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Dain Ess är född 100519 e. Korsnäs Brådis u. Dulilla Roll - Titan - Signal - Rollo. Han är social och trevlig, korrekt i sina ben, brun utan tecken, vackert huvud, utstrålning!

Levereras/hämtas i november, då är han lite tämjd, ledtam bl.a, chippad, har pass och är registrerad i SPTF.

Dain är bror med bl.a. Dumle Ess och Djinn Ess……

PM:a mig för telefonnummer och prisuppgift!

marika-J
0

Jag var och tittade på honom under Visbys Dubbeltrav, och kan inte säga annat än att han såg riktigt fin och rejäl ut. Hade jag haft tid och plats hade han mer än gärna fått komma till storebrorsan Flört

F.Ö kan nämnas att hans bror Dumle Ess (f. 06) har startat framgångsrikt på travet och har för tillfället ett rekord på 2.07 som sattes vid lugn seger senast, har kapacitet för mycket mer!

MagganS-B
0

Djinn Ess har tagit 2 segrar i Norge den senaste tiden, har bytt ägare i Norge!

fnut
0

Blir lika sugen varje gång, tänker så mycket på lilla Djinn :(

MagganS-B
0

Puttar upp den här lille killen!

MagganS-B
0

Ingen som vill ha den här charmgossen med gammal fin russtravstam????? Rynkar på näsan

MagganS-B
0

Putt!

MagganS-B
0

Nu har Lanso Ess e. Korsnäs Brådis (1.50,0) gått fortare än pappa…..Sprängde 2.00-vallen i helgen som gick, gjorde också Farmens Tix! Grattis!

MagganS-B
0

Ingen som vill ta hand om lille Dain? Säljer honom förmånligt till någon som vill "växa upp" tillsammans med honom och ta fram hans fina egenskaper…..Hans bror Dumle Ess har i år varit jätteduktig och tagit inte mindre än 7 segrar! Dain har samma fina förutsättningar att bli en bra häst! Det går bra att skicka PM så ringer jag upp, maila går också bra, bara seriösa svar vill jag ha!

Så här ser Dain ut nu…..

MagganS-B
0

En bild till……

MagganS-B
0

Dain går nu "i skolan" och är färdig för leverans om ett par veckor…..han är mycket läraktig och trevlig att hålla på med. Vi kan tyvärr inte ha honom kvar över vintern p.g.a. platsbrist! Vi säljer honom på mycket förmånliga villkor!

MagganS-B
0

Dain letar fortfarande efter en ny matte eller husse!Glad

MagganS-B
0

Vi bjuder naturligtvis på transporten över vattnet…..Glad

MagganS-B
0

Nu behöver Dain komma till ett nytt hem! Säljes på förmånliga villkor!

MagganS-B
0

Kan ordna transport till Nynäshamn 18/12!

MartinaFrick
0

Varför är jag inte yngre…?

MagganS-B
0

Sänkt pris! Mellandagsrea i förtid!

MagganS-B
0

Putt! Hjälp, har inte plats!!!!!

MagganS-B
0

Dain är såld!