Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettavel
Läst 1830 ggr
SofiaLindh
0

Bilder på avkommor e. John Russ

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har du bilder på avkommor e. John Russ? Skrattande LÄGG UT DOMFlört Har dom även startat så skriv rekord osv. Har själv en 2 åring efter honom.

FridaNyberg
0

Lojstagorm

*2003

Har startat typ 4-5 ggr, och gått 2,36 tror jag. Står i samma stall som jag. Visades på utställning som 2-åring med 37 poäng.

FridaNyberg
0

Gorm in action ;)

TildaLinge
0

Har en egen Lill Tjelvar heter han :P

har inte startat men ska det tillsäsongen

Odena
0

Har ju min lilla Blåsippa e. John russ 422…U. Levinda… född: 2004

Är ca. 124cm. klarar på träning kvaltiden… Är super snäll och hantera och ska förhoppningsvis kvala i April… Har på utställning som bäst fått 7-7-7-8-8… Det var som ettåring men som 2: åring var hon riktigt så fin som hon är idag… Hon fick i sommras poängen 8-7-6-7-7… Har mycket fina gångarter bara hon vill…:)

Maretto
0

Min lilla Linsen e:John Russ. Hade tänkt få honom till start iår, hoppas att han kan få lite fart på sina små ben. Han är bara 112 cm i mankhöjd. Men fruktansvärt söt Oskyldig

eehlin
0

Lojstas Blondie, 3 år

Blev i somras klassvinnare och bästa unghäst i insjön, med 39 poäng. På guldruss på skansen fick hon 41 poäng och blev 2:a, samma poäng som segraren.

Kristina-
0

Blondie är jättefin !

F_aanyy
0

Jag har två hingstar e. John Russ, men tyvärr inga bilder.

Dom kommer från Lojsta och är 2 år. Ska köras in i sommar och starta nästa år. Har tyvärr inga kort på dom.

SofiaLindh
0

#8 då gick dom tillsammans med min Jacson. Han gick också på lojsta hed -05 :)

GranoStall
0

Vi har en hingst efter John Russ. LojstaIrrbloss. Tanken är att försöka få honom godkänd i höst och sen starta honom nästa säsong då han är tre. Är super trevlig och har ett lite lugnare temperament än  våra andra tvååringar.

Irrbloss är den längst till vänster. Finns fler bilder på våran hemsida www.freewebs.com/granostall

Asagard
0

Vi har en ettåring efter John Russ. Ser jättetrevlig ut!