Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: babbel
Läst 306 ggr
williemarrone
0

Ponny i lägenhet.....

Har ni läst i Aftonbladet om familjen som bodde med en ponny i en lägenhet i skåne…folk är inte riktigt kloka.

Asagard
0

Jepp, det har jag. Tur att det inte var en Shirehäst = hål i parketten! :-D

ozzkan
0

Mne de e ju hemskt egentligen, hur lyckas de? Så¨g de på Bukefalos.

rebeccajansson
0

Vadå jag delar säng med en shettis:P lite hår och avförig här och därfår man stå ut med….

Brotorp
0

Att ingen har märkt nåt!! man kan undra om dom bor grannar me döv/blinda? som dessutom har fel på luktsinnet.

Eufemia
0

Vi skulle tagit in Nalo om vi bodde nära stallet. Där Linn bor typ granne. Lite kul NAlo e ju bra 1 år så då blir de bra=) Men man kan ju drömma….

_JonnaRoos_
0

Saras shettis har vart inne i ericas kök x)

LinnJ
0

Ja när t o m grannar blir helt galna av att ha en liten minigris som sällskap (stod i expressen förra månaden typ) så kan man undra vad folket tänkte när de hörde en massa klampande. Det kan ju inte luktat så gott precis :D

divansson
0

Å jag tyckte att jag var knäpp när ja hade mitt russ ute på gården,.. :P fasst.. han gick å åt lite gräs då ;) hehe.. men de va där vi bodde sist..  våran granne där hade ju besök av nån som hade hästen med sig! ett halvblod på typ 1.75.. ! :o stora fotspår iaf ;)

HugoBoss
0

De människorna kan ju iaf inte haft så många skruvar som satt fast i skallen , en ponny i en lägenhet , det måste sett förjävligt ut där iaf !!