Huva ?
Någon som vet vart man kan köpa eller beställa en hel svart huva utan nån mer färg på som är ryck huva med tussar i? Lite till ponny, skriiiiv… :P

Jag har hittar både på Bidermans, på Börjes och på Bole.nu
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

CG Hästsport syr upp..
Jag köpte från börjes :) du kan få min. haha använder bara ibland, pärre hatar den!!!!

Vet att Darvhe här på Gotland har det :). Köpt mina där. Kommer från Finn Tack.

på hästshopen i östersund tror jag det finns;)
Finn Tack bör ha, men det finns säkert den del andra ställen.

Jojo men jag vill ha en snygg, dom ser ju ut som elefanter i vissa! vill inte det :/ så kan ni inte lägga in nå bilder?

Jonna, jag köpte en för stor häst som jag kortade ner (så att det inte ser ut som åsneöron)… Ett tips om man gillar att sy :o)

Men orka det;) Haha Jennie jag är ingen sytant :P

Köpte mina från Börjes och Svartkruts gröna vanliga huva köpte jag på nån tävling. Någon som vet om CG Hästsport har någon hemsida?

Jag specialbeställde min huva ifrån bidermans, fick mäta öronen så sydde dom efter det;)!

Cicci har du nå kort på din?

nope Jonna det har jag inte.. Använde den på shettisen haha och då knäppte jag aldrig nå kort. XD Kan ju leta fram den o sätta på den på delta o knäppa ett kort:P om du vill förstås;D

ja gööör det!!!!! :P

vad är det för färg på den?
DU KAN FÅ MIN DIN lilla korv. jag har använt den 4 ggr typ, min kusin kan sy ner den lite åt dig om du vill. haha så kan du ju ta den blåa saken du ville ha med :)

Bidermans.. köte min där, fanns helsvarta för ponny men jag tog med blå kant ist.. :P

du jonna, jag köpte en svart ryck på pegasus den är perfekt till russen :)

Äh, Jonna . Sy en själv ;D

Men Jenny din är väll inte hel sbart? Ja den blåa vill jag åh HA:D:D
JO den är HELT KOLSVART inget annat på den :)

Ah men det är inte en ryck med tussar i x) ?
JO DET ÄR RYCKTUSSAR, haha sego! Jag har tagit ur dem men det är bara sätta tillbax igen VETTU!

Men be sandras mamma ta med dem i morrn till arlanda! x)
Ja om ja kommer ihåg :) Hur länge ska du vara där? Jag bor 5 ju min därifrån.

Jag åker bara ner över dagen, vart så jävla sur när dem GLÖMT och skicka en inbjudan, hm.. så det fanns inga hotellrum eller nå kvar, orka! :P

Jag har också gjort så som #12 gjorde,mätte öronen å sen sydde dom en, jättebra!! Köpte den från Bidermans på Romme…