Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: bilder
Läst 1589 ggr
godismonster
0

Finska Foto-mike

Tjoo! :)

Är det någon som vet om de finns någon finsk foto-mike eller liknande med ponnytravbilder ? :)

godismonster
0

putt

Erja
0

Tyvärr, nej. Vilken häst vill du se?

rebeccajansson
0

Jag hittade den här men sökfunktionen får du lista ut själv…

http://fotokolo.net/poniravit_301108/

Erja
0

Det finns ju olika personal sidor men det är svårt att hitta nån spec. hästen. Här finns också bilder och stamtavlor.

godismonster
0

#2 Svedens medalj , vi ägde honom innan han flyttade till finland i April :)

#3 Tack så jättemkt! :D

#4 Tack tack :D

Tusen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Erja!Glad Vilken otroligt Förvånad fin sida detta är. Ni finländare ligger långt framme på den fronten. Något för SPTF att ta efter kanske. Jätteroligt med bilder och textfakta, tävlingsresultat och även utställningsresultat. Avkommor samt stamtavlor långt bak i tiden.

Hittade bilder på både Monita och Triztan. Jättefina och spännande då vi aldrig tidigare sett dem. Smygfotar ni finländare oss här i Sverige?FlörtGlad 
Hälsa alla berörda i Finland att de gör ett jättefint jobb. Och om du träffar eller möter Elina, som köpte våran Triztan, så hälsa dem så gott från oss.

sarahansen
0

Jätte fin sida :D

godismonster
0

Tack så hemskt mkt , nu vart hela familjen glad över att få se våran solstråle! :D

Finns det fler bilder , skicka skicka! :D

Teja-Bea
0

#0 Jag flyttade din tråd till kategorin  "Bilder".

Tänk på att alltid lägga nyskrivna trådar i rätt kategori, då blir den lättare för andra att hitta!

MVH

Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~

Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Erja
0

Hej #7, du menar väl Sukuposti-sidan? Det är ju bra sidan men t.ex. tävlingsresultater uppdateras dit då och då och dom är inofficiella. Om ni vill hitta officiella tävlingsresultater, titta härifrån. Den uppdateras cirka 10 min efter varje lopp. Hevonen = hästens namn > ravikilpailuhistoria = tävlingsresultater.

Till Sukuposti kan ni själva skicka bilder, information finns här.

Jag ska hälsa Elina =)

godismonster
0

#11 Tack , tänkte inte så långt ;)

#12 Tack å jättemycket Erja! :D

Karsk
0

Många fina bilder :)

Tusen
0

#12 Ja självklart menar jag det.Skäms Ser nu att det se lite tokigt ut det jag skrev.

Jag försöker hålla mig uppdaterad på era sidor. Jätterolig läsning

LLennartsson
0

Jag söker lite bilder på Shettisen Imalla som bodde hos oss innan hon åkte till Finland. Sen nån bild på Apilan Fantom. Som är föl till Imalla och pappa är Golda Apach.

Stall Bråna

LLennartsson
0

putt

Stall Bråna

godismonster
0

Någon med bilder på Medalj? Såg att han hade startat i Finland och tänkte om någon hade fått något kort på honom? :)

godismonster
0

Putt!

godismonster
0

Putt

godismonster
0

putt

LLennartsson
0

Putt