Tävlingssäsongen 2O11!
Vilka ska ni tävla/kvala?
Själv ska jag kvala in Fanta Exotic
Och min syster kommer att tävla Svartkrut
Stall Bråna

Jag kommer tävla sista säsongen med Polenta, sedan ska hon få ta av sig tävlingsskorna för gott :) Hoppas på en bra sista säsong. Ska även försöka komma ut och starta med en bloding.

Sista säsongen med Hagbard, hoppas de blir ett bra avslutningsår! :) Sen ska jag köra min lilla tjej Kålmans Polara :)
Kommer även att träna bl.a. Swenton (shettis), Besancon (varmblod), Nora Tabac, Viggen Sid och ev. påbörja för Viggen Kickan (kallblod)
Ser ut något sådant :)
Jag ska bara starta min egna Säbys ludmila.. och sen så ser jag bara som en ren bonus om jag blir uppsutten på någon annans ponny =)

blir att tävla min nya som kommer ut (3 åring) Mattino, och de blir bara han då jag föll för shittis åldern förra året så shettisen Telia ska få sitt första viloår på måååånga år :) så hoppas de blir en bra start för mig och Mattino nu, kval i Februari hoppas vi på iaf :)

#7, då är vi två som kör sista året… Fick försmak på hur det är att sälja häst förra året, snacka om hjärtesorg!
Kommer att köra Razmus Raid och även en liten gröning, Matinja. Revanschens år….
Jag kommer att tävla Bårarps Braveheart, Baronen, Rosenhälls Mawerik, Polia och förhoppningsvis kvala Tindra Briljant :)

Vi kommer att tävla Nypon II och Johny Russ i år :)
Jag kommer att tävla Winner iår och några starter med Valentino Rossi :)
Evelina kommer att tävla Ellens Bacardi, Valentino Rossi och även starta några gånger med Winner och Pegasus II (som förövrigt är till salu)
:)
#17 Guten som står på Ung Jägersro?? :-)

Jag kommer att tävla Pannkakan, Neptan, Felix och kanske några lopp med Lacerta.
Vicky ska tävla Maja III och kanske Stenstugu Dollar i något lopp.
Agnes kvalar Pannkakans 4åriga son Plätten och kör några lopp med Lacerta.
Maxine tävlar Trollmor.
Moa ska ta licens och tävla Stenstugu Dollar.
Det är våra som kommer ut i år :)
Neptan -->

För mig blir det "bara" Thyra till starta :)
Jag ska tävla mina russ Peron rek 2.18 och Meralda rek. 2.55. Pärlina ska betäckas.

#20 Ja, det är Björksta Guten hon menar, vi har hans mamma, Jaritza och två halvsyskon till honom, Isilon Tinúviel och Isilon Mithrandir.
Vi kommer starta två hästar i år, Ratatas Raimon (2.14,1) och Troll Twix (1.58,8). Beroende på hur han utvecklas i sommar kommer vi kvala Björksta Isilmé frammåt hösten.
Vi har två hästar utlånade, Isilon Tinúviel och Isilon SunSilk som förhoppningsvis kommer ut till start i sommar.
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Som det ser ut nu så ska min systerdotter Amanda tävla Emmeros Imponera, Emmeros Bonnie, Emmeros Charlotta, Hamras Lazio RS 573 och Hamras Linnéa ev blir det fler.

Jag har dalsgårds Kanon som ja hoppas kommer komma ut. och sen ska jag nog starta tiffy oxå.
Syster Pauline ska ha ut Isilon tinúviel
Syster Samantha ska ha ut ekstrands Under.

#4 lycka till med Petro :) o så klart alla andra hästar!

#33 Det är inte så bara, lycka till och jag hoppas han fortsätter i samma stil som han gjort de sista åren.

Jag kommer köra Carnalit 
#34 Nej, det är väl inte de :) Tack, och lycka till själva! :)
Själv vet jag inte, men om någon behöver kusk så finns jag alltid :)
#39 - eller monteryttare
Har inga planer just nu. Föll ju för shettis gränsen nu vid nyår så letar efter russ. Men finns inte så gott om dom här. DE växer inte på träd och sen då jag inte har pengar eller riktigt tid till att köpa eller leasa så blir det nog ett viloår för mig, IGEN! :[
Jag ska ta licensen till våren så kommer nog ut i sommar någon gång om jag hittar ett russ att låna :)
41#: Tycker det finns väldigt gott om russ, iofs så beror det ju lite på hur kräsen man är :) Lycka till i sökandet iaf!

Kommer tävla Katrinebergs Jimbo, Åkres Reidar och sista året med GranitII.

Jag ska tävla Skogsgårdens Freddy, Jocke och min egen Dalsgårds Nimbus =) Sen om det går så bra för Freddy och Jocke vet jag inte dom är ju så gammla ^^ Ev. Andra ponnyer oxå

#0 har sanna köpt tillbaka honom :)?

#0 har sanna köpt tillbaka honom :)?
#54, ja de har jag. ^^
Jag skall i år tävla min nya stjärna Wiolina.
Sen har jag även min Gunni som skall kvalas in i år.
Även någon till om allt går som planerat =)

#58 vad skoj att du ska tävla honom! Jag har nån bilder på honom, så om du vill ha dem finns min msn på min sida :)
Ska köra Miss Fionas andra säsong iår :D
sen kanske kvala in Meijram om allt funkar :D

#56 ¨åh vad roligt att du är tillbaka :)

#56 ¨åh vad roligt att du är tillbaka :)
Ingen ponny till start iår, men finns alltid ifall någon behöver kusk. Men behåller licnesen :)
Nu har jag nog hittat en ponny att låna :) Dock 8.a år och aldrig varit på travet så det blir nog inte mycket tävlandet ^^
Secret Sunrise ska göra sin andra säsong för mig i år! :)
~ varje träning tar dig närmare dina mål ~
Jag ska tävla Risslas Cannabis och kanske även någon av min syrras ;)
Finns som kusk om nån behöver ;)