Maj proppar...
Nu finns STCs propphäfte utlagt på nätet. På sidorna 81 - 93 finns ponnypropparna….
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

Härligt 

Inget man ropade hej över..

Måste erkänna att jag blev ganska besviken, inte mycket lopp som stämmer för våra….
Jerker Klang,

Fina proppar på östersund som vanligt :)
Kan man inte använda den här tråden till att lägga ut hur man tycker att en propp ska vara? För då har ju vi som skriver proppar ha lite önskemål att gå efter. Även om vi inte kan se till alla så vill man ju ha med så många som möjligt iaf.
Sen så är det säkert fritt fram i alla klubbar att ge förslag till dem som skriver proppar.
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
snälla lägg ut propparna här den öppnas jhu inte
HÄRLIGT :D

Enda bra tyckte jag var ÅBY! :P Räkna med tre ponnysar dit!

#5 Bättre att starta en egen tråd om det tycker jag….
#6 Du måste ha en hyfsat aktuell pdf läsare installerad för att du skall kunna läsa….
Saknar lopp för shettisar i intervallet 2.20 -> 2.35 eller med pengar över 20.000. Hittar 2 vettiga lopp för Rosse men känner inte för att köra över 50 mil enkel resa för ett lopp….
Hur har Åby tänkt sig sina monté lopp, känns som man blandat ihop interallerna för A och B….
Jerker Klang,
Attans..
Enda vettiga loppet för Juppe under maj månad är Östersund, 65 mil enkel väg….
Funderar på att fara till Umåker den 6 maj:) Finfina proppar åt min pålle^^

ingen propp på visby som passade min lilla Od..:( Annars var dom jättebra, lite mer penning..:)

Jag tyckte att det var ganska bra lopp för mej, iaf autokvällen på romme 4e maj, och sen fanns det på eskils 6 och solvalla 12 och färjestad 19…
#9 Var det inte något 2.34 shettislopp på eskilstuna..eller så såg ja helt fel kanske… :)

Men hallå jag kan inte se nårå ?

#13 Jo, den 6e maj, men då e kusken i spanien, han kommer hem den 7e…
Jerker Klang,
Inget för min kille, hittade en helt ok prop på Solvalla, så om han har formen kanske och om man får skjuts :P

fanns ju en endel lämpliga för pilly.. F**K att han ska vara halt! Fanns ju inga bra lopp förra året!

6# och resten. Jag kommer strax att lägga ut samtliga proppar här på sidan. Var tålmodiga! De kommer så fort SPTF lagt ut dem på sin sida! =)
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus

Färjestad 19:e har stängt propparna kanonbra tycker jag. Tummen upp!

#14 Först funka de inte för mej heller, de stog att det va klart men det va helt tomt, fast då lät ja datorn stå på ett tag ändå o då kom de upp sen (efter en evighet men om man inte har nå annat för sej så^^) :)

#15 Ja kan alltid köra honom i de loppet! :P:P:P

#21 Tror jag säkert, men jag tror att Hompa skulle strypa mig då :-)
Jerker Klang,

Många bra proppar för våra hästar : )

Många fina proppar till lilla mira:D Men tyvärr inte många för rigoletta :(