Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettbabbel
Läst 6853 ggr
Miii4
0

Hästtransportörer

Hej!

Är det någon som har bra tips på hästtransportörer som kör mellan norrland och skåne? Helst i Umeå-trakten.

marika-J
0

Jag fick min sulky nerkörd från Örnsköldvik för en 100 lapp. Men vilken transportör det var har jag helt glömt! Ska försöka ta reda på det, dom var väldigt trevliga!

thilda-
0

Mickes transporter?? :)

ryttarn
0

Grens kan jag varmt rekomendera. Vi har fått flera hästar levererade från Umeå till Örebro med Greens, kanonfina bilar och trevliga chauförer, hästarna åker verkligen i första klass…..

http://www.grens.se

Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus

Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!

Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss

www.isil.se

palomia
0

Tror att Royal kör hela sverige.

Jeho
0

Jag använde mig utav jakobssonolsson.se när jag skulle få hem min arab. Chauffören "glömde" sätta fast mellanväggen efter att han släppt av en häst på vägen så den rasade och min häst blev rädd, reste sig och ramlade baklänges och hamnade på rygg i de smala båset de stod i.. Bara knakade om hela nacken/ryggen sen när han kom ut därifrån..

Rekommenderas EJ.

UllisT
0

Grens har vi oxå använt oss av och dom kan jag rekommendera.

MagganS-B
0

Kolla på Hästnet…..där finns en radda!

nemesis
0

Wikströms är riktigt bra. Men kör nog bara Gotland - Sthlm - Skåne nu.. Greens brukar ta hästarna från Norrland till sthlm . Sen tar Wikströms över mot Skåne. Har använt royal en gång och gör det inte igen..

[cancan]
0

har fått en häst transporterad av Greens från skellefteå.skåne..

Kan verkligen rekommendera dom!

Fina bilar och trevliga chaufförer..!

SLennartsson
0

Även jag rekommenderar Grens. Riktigt trevliga och duktiga!

ninam
0

Jag har använt både jakobssonolsson, gren, wikströms och royal. alla har fungerat bra! men jag tror bara att det är gren och royal som kör så högt upp i landet.

linnri
0

Hit upp är det bara Royal & Grens som kör. men Grens utgår bara från Skråmsta stuteri i Stockholm, medans Royal är mer flexibla.
Transporterat hästar med både Royal och Grens, och tycker det fungerat bra med båda. Grens har däremot en fast turlista, vilket inte Royal har ..

~ varje träning tar dig närmare dina mål ~

crazycattiz
0

Jag är ju från Umeå och vi har alltid anlitat Grens, både för transport av hästar och utrustning. De stannar både på travbanan och vid det egna stallet om det inte är allt för långt från den normala rutten. Det har aldrig varit några problem och både hästar och utrustning har kommit fram i bra skick!