Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettutrustning
Läst 1325 ggr
RebeckaKihlberg
0

Finn-tack!

Har "finn-tack" bra grejer? Kvatitén? m.m.

muskot
0

Jag tycker finn-tacks grejer är jätte bra! Har två st finn tack QH selar och tre finn tack huvudlag! Är jättenöjd med allt det!

iiirma
0

Jag är nöjd med mina Finn-Tack saker :)

amandahandersson
0

De Finn-Tack saker jag har är då kanon =)

DubbelE
0

jag tycker deras grejjer är helt super :), mkt bra kvalitet

FridaNyberg
0

Allt vi har är bra, bara gamacsherna som spännet åker av på, för dom är dåligt nitade. Men ananrs är det kanon-grejjer :)! Våra selar har hållt ett antal skenturer ;).

LindaBlomberg
0

Finn-Tack tycker jag är hållbart!

Impulz
0

Vi har 3 finn-tack selar och huvudlag och inget att anmärka på alls!

_JonnaRoos_
0

W A L S H :P

Liiiiiiinn
0

Har två finn-tack selar + huvudlag och dem är superbra=) ena selen har hängt med sen 98 o den är som ny när man smörjt den ;)

linnrisedal
0

Ja deras saker är skit bra!

iiirma
0

#8 Walsh är ju bara mkt dyrare ;) F I N N -T A C K håller jättebra och är B I L L I G A R E ;)

TildaLinge
0

´Har en fintack sele + huvudlag jätte bra kvalite !!

[Emmelo]
0

Jätte bra!!

AK47Kalashnikov
0

Håller med Jonna, walsh har grym kvalitet!

Finn Tack är helt okej, men passformen på ponnyprylarna kunde kanske vara lite bättre..? Fast det är nog inte helt enkelt att tillverka travutrustning till ponnyer! =D

Beeea
0

Jag tycker att Finn-Tack har bra kvalitée men som #14 sa, ponnyprylarna kunde passa lite bättre. Köper stl. Full av Finn-Tack till "mitt" russ.

Colt
0

Jag ääääääälskar finn tack!!  Det är som en billigare och absolut INTE sämre kopia av Walsh! :)
Ett exempel är finn tacks nylongrimmor, dem tycker jag personligen mycket mer om än walsh´s  då dem är mycket mjukar och verkar skönare för hästen, och dessutom mycket billigare!

Jagz
0

jag gillar verkligen Finn-tacks QH-selar! Väldigt hållbara! Man ska ju inte köra i "terräng" med QH, vilket jag gjort en hel del, men den hålelr superbra!

amandahandersson
0

Finn Tack är väl helt klart ett av de ledande märkerna inom travsporten?? Då måste de alltså vara bra, vilket jag håller med om : )

Colt
0

Jag har också en finn tack QH sele syntet, den är super!! har haft den i både träning och tävling sen ja fick den för snart 2 år sen och den har inte gått sönder nån stanns! dessutom är den lätt att spola av om den blir lerig! :)

juliapettersson
0

Jag har en syntet-QH och en lädertravsele från Finn Tack. Den i läder har bäst passform, men så var den ju lite dyrare också…

Hannna
0

Har haft/har både walsh och Finn-Tack som tävlingsselar(lika gamla), kan säga att Finn-Tacken inte är sönder någonstans medans båd det ena och det andra började lossna och sitta dåligt på "whalsharna" då jag använde dem senast 2004.

hannibal-roll
0

Har en lädersele från finn-tack. Är jätte nöjd med den, har aldrig behövt laga eller byta ut någonting under de 6 år jag haft den.

Tyvärr passade den inte jättebra på breda och stora russ, fick köpa en bukgjord storlek full så löste det sig dock hyfsat ändå, har kunnat använda selen på allt ifrån små shettisar under metern till grova russ på 130 cm.

Har även huvudlag, skygglappar och knäkappor från finn-tack och allt är hur bra som helst, fin passform och bra kvalitet.