e:Tyson ll

Är den inkörd?
Vad heter mamman??

Mamman heter Emilia L e: Niklas II
Finns det någon som kör in en russ-ettåring daa…

Men va inte så taskig:P

Ser ganska stor ut?? Tror Tyson lämnar överlag ganska stora avkommor.
Jag har faktiskt bara sett en liten avkomma..

Jag oxå, och det är min egen såklart….*suck*
Fast det finns en till som är liten, och det är hans helsyster!
Fast henne har jag inte sett i verkligheten…
Varför sälja?

#6 Faan, är det sant? Min ettåring e. tyson är grymt stor. Och han har inte växt färdigt.. Jag får hålla tummarna för att han inte växer över…!
mhm. Hästen ser fin ut men mkt stor. Fast bilder kan luras :p Annars var han fin. Pris idé?

#4 daa, jo det har vi. Alla våra ponnyer har vi kört in som ettåringar. Har en som har varit inkörd hela sommaren… Och jag ser inget fel i det… dom har blivit bra…
precis, varför köra in som ettåringar? e d inte viktigare att dom får växa o bli mognare…sen om man kör dom tidigare så tröttnar dom fortare med..vi kör in våra som 2åringar..sommaren hösten, sen vilar dom över vintern o så kör vi igång dom t våren igen

20000 för en 1 åring ??????????

#14- hästarna efter Tyson ligger överlag runt 20000:- som ettåringar.
Hon är inte inkörd, vi säljer henne för vi har inte tid att köra in henne.. mamman Emilia har gått 2.29..

Ska tyson sälhjas???

Nej en avkomma!
Vaddå? Är 20000,- dyrt? Vad tror du (ni) att det kostar att föda upp ett russ? Bara att betäcka med Tyson stannar inte på 5000,- med alla kostnader, transportsperma m.m. Och förresten, man kan betala flera 100000 för en irländsk ridponny ( i många fall utan känd stam…), eller 10-15000 för en hundvalp…….
Lycka till med försäljningen, ser på bilden att det är en hel del av Niklas i henne!

20000 är enligt mej inte dyrt alls :P
tack, kostade faktiskt en hel del att betäcka med Tyson:P
Finns hon kvar?
Finns det ngt tel nr man kan nå dig på?
hej! vi har bestämt oss för att behålla Tonic så hon är inte längre till salu.
mvh evelina

Antagligen för att #25 skrev att hon hade en liten Tyson häst:)

#26 va fin hon va.

Hur hög i manken är hon?