Vårkänslor?
Cockie som brukar vara så lugn och fin har blivit heltokig.
Nu när jag rider busar hon, bockar och sticker hela tiden.
Och självklart rädd för minsta sten/ gren mm som kommit fram.
Då hoppar hon åt ett helt annat håll.
Hon är otroligt pigg och GLAD ;D
Fler en min häst som visar tydligt hur kul de är med våren?

Sådär är min häst jämt:) Måste alltid testas med en när man kör, om man sitter och sover är man dödsdömd. Då sitter man snart i diket och både kusk och häst är förundrade över hur vi hamnade där. :P

haha, min ponny är helknasig när man rider i skogen, rädd för allt nästan! han brukar inte bry sig i ngt alls. men han är glad, så det är nog nånting ;)

Ja mina har börjat få vårkänslor nu, ibland drar dom allt vad de kan i hagen och studasr och bockar o hoppar över allt de ser^^ Är även lite extra busiga nu när man tränar^^ det är bara kul så länge det inte blir överdrivet, hehe :)

Det är väl vår lilla 2åring som har mest vårkänslor.
Tycker det här med trav verkar skitskoj tydligen xD. Hon går hur snällt som helst när vi tömkör, o sen bara tar ett skutt upp i luften, o fortsätter sedan i samma snälla stil igen :)
Häromdagen drog hon värsta galopprejsen och lekte rodeohäst i hagen, fick tillochmed med sig Zamir i leken :).

Colt har också fått vårkännslor! :) Han springer massor i hagen och jävlas med dem andra hästarna ^^
JO zorken har vårkänslor det kan man säga han har lite"vårdamp"för tillf.springer som en tok i hagen utan andledning och är allmänt pigg på körturer!
Mina kör galopprace i hagen ;D
Hm…. Alla tre blev rädda för vattenpölar idag… Först Juppe, sen Lukii, sen Zolle.. Alla inom loppet av 500 meter! GALNINGAR! x)

Akta varmblodet skenade med mig.
Ett kallblod hos Jesper sparkade ut han ut vagn å kvaddade en custom vagn woodclassic:S
Rutin har blivit bra ^^ advocat lika så ^^

Tuffi har vårkänslor t.e.x. så är det spöken i skogen.
Våra hästar är TOKIGA i hagen. Dom springer runt och sparkar bakut. Knappt man kan gå in där he he he