Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettallmänt
Läst 554 ggr
Emmma
0

Vårkänslor?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Cockie som brukar vara så lugn och fin har blivit heltokig.
Nu när jag rider busar hon, bockar och sticker hela tiden.
Och självklart rädd för minsta sten/ gren mm som kommit fram.
Då hoppar hon åt ett helt annat håll.
Hon är otroligt pigg och GLAD ;D

Fler en min häst som visar tydligt hur kul de är med våren?

Hannna
0

Sådär är min häst jämt:) Måste alltid testas med en när man kör, om man sitter och sover är man dödsdömd. Då sitter man snart i diket och både kusk och häst är förundrade över hur vi hamnade där. :P

divansson
0

haha, min ponny är helknasig när man rider i skogen, rädd för allt nästan! han brukar inte bry sig i ngt alls. men han är glad, så det är nog nånting ;)

jessssica
0

Ja mina har börjat få vårkänslor nu, ibland drar dom allt vad de kan i hagen och studasr och bockar o hoppar över allt de ser^^ Är även lite extra busiga nu när man tränar^^ det är bara kul så länge det inte blir överdrivet, hehe :)

hannibal-roll
0

Mina pållar hade vårkänslor idag! Calippo drog ett riktigt rejs i hagen….

hannibal-roll
0

och Hannibal lekte lite han med! Annars brukar han tycka snö är det roligaste, men lite vårkänslor visade han iaf idag.

Miii4
0

Det är väl vår lilla 2åring som har mest vårkänslor.
Tycker det här med trav verkar skitskoj tydligen xD. Hon går hur snällt som helst när vi tömkör, o sen bara tar ett skutt upp i luften, o fortsätter sedan i samma snälla stil igen :)

Häromdagen drog hon värsta galopprejsen och lekte rodeohäst i hagen, fick tillochmed med sig Zamir i leken :).

Colt
0

Colt har också fått vårkännslor! :) Han springer massor i hagen och jävlas med dem andra hästarna ^^

natalie_
0

JO zorken har vårkänslor  det kan man säga han har lite"vårdamp"för tillf.springer som en tok i hagen utan andledning och är allmänt pigg på körturer!

Jagz
0

Mina kör galopprace i hagen ;D

amandahandersson
0

Hm…. Alla tre blev rädda för vattenpölar idag… Först Juppe, sen Lukii, sen Zolle.. Alla inom loppet av 500 meter! GALNINGAR! x)

FridaSimonsson
0

Akta varmblodet skenade med mig.
Ett kallblod hos Jesper sparkade ut han ut vagn å kvaddade en custom vagn woodclassic:S
Rutin har blivit bra ^^ advocat lika så ^^

travandeE_T
0

Tuffi har vårkänslor t.e.x. så är det spöken i skogen.

thilda-
0

DET ÄR SPÖKEN I DIKEN OCH I SKOGEN!! :O :O OHH NOO :D hahahahhahaha typ så tänker min lilla polle o sticker var o varannan sekund :D ahahhaha

PippiL
0

Våra hästar är TOKIGA i hagen. Dom springer runt och sparkar bakut. Knappt man kan gå in där he he he