Träningskompis Sökes!!
Hej!
Jag letar efter nån att träna tillsammans med på romme travbana. Mitt russ behöver nån att träna tillsammans med, nån som går i tiderna 2.35-2.45…. eller nånstans runt det. Han behöver lite draghjälp, lite meningslöst att springa själv tkr han.
Skriv om du ska åka upp nån lördag så kan vi köra tillsammans!! 

ingen…
Synd har bara shettis. Men med samma problem….

Kom till rättvik så finns det ;)

ska kanske dit helgen efter påsk, jag var upp till romme i lördas med en av mina 3 åringar, bara bra om man är fler som tränar tillsammans. Intresserad så kan vi snacka mer på msn , mysan_90@hotmail.com

# 2 o 5 Jag har juh en shettis ocksåsom är med upp och tränar jämt rek. 3.04.,,när ja kör russet, så han behöver juh visserligen också kompis o träna med :D
#6 Jag adda dig :)
7#jag käner hon och hennes shettis springer cA3,40

Min shettis springer också på 3,40 och jag kan gärna träna med er om jag får alltså.
men emma jag mena att TUFFI springer 3,40 å bosse 3,00 lite tids marginal vah?=P

Ja men hon hänger ju med Mathilda och hon har ju rekord på 2,24 och storhästarna ganska bra.
Tjena Jessica!
Jag och Bejla letar också efter nån att köra med och Kruton springer ungefär dom tider som Bejla springer. 
Ska vi köra nån dag?? ///// Fanny
åååhhh Jag behöver också en träningskompis fast jag håller till på färjestad. någon???? Mira springer ungefär på 2.20, hon behöver verkligen draghjälp, hon blir verkligen en helt annan häst då 

#6 tänkte också upp helgen efter påsk!! Kanske kan köra då tilsammans
#12 Ja Fanny, vi måste köra ts nån dag, va bra!! :) Varför har ja inte ens tänkt på att ringa å fråga dej när ja åkte upp?? hehe Men då kanske vi kan köra tillsammans alla tre då?? det vore juu super!!

#14 , ja det låter kul:)
"putt"