Jambo Can säljes
Jambo Can v -97
e. Niklas II u. Miss Candy ue. Brunte
Rekord 1.53
Är lite riden hemma och tävlad inom ponnytrav där han bl.a. var 2:a i Sprintermästaren, Derbyt och 5-årsbaggen.
Finns bilder om man googlar/går in på foto-mike's hemsida.
Ring/maila för mer information.
Mvh Therese Hamberg Cederlund
0762 51 85 40
thezz_86@hotmail.com

putt

putt

hur mkt pengar har han på sig?

#3 Oj.. Ja vad kan han ha… Jag vet inte riktigt. Ska försöka kolla upp det tills imorgon!

Bättre sent än aldrig men min mormor sa att han har 22-23 tusen på sig.
har du bild?
- såg nu att det finns på foto mikes hemsida..

ok!
jag kan säga att denna stam är min drömstam så jag tkr någon borde vara sugen mer än jag?

Ja, det tycker jag med. Vi har haft honom ute till försäljning ca 1 år, men då har jag sagt nej till 3 st pga att jag inte tyckt att det känts rätt. Jambo är en häst med stort hjärta och det är därför vi önskar att han kommer till en familj som är engagerade i honom och att han inte kommer till t.ex. travskola. Han har förutsättningar till att gå minst lika bra som tidigare, men jag kan inte ge honom de förutsättningarna då jag har en familj på 4 barn som behöver sitt. Vilket Jambo blir lidande för. Sorgligt men sant.
Sen har jag hört att det är svårt att sälja häst nu, men hur mycket det stämmer vet jag inte?

Kan tipsa om att lägga in annons på hastnet.se tillsammans med en bra bild. 

Får testa där! :)

Putt

Kan lägga till att jag ägt Candelia och Candys Surprice efter samma mamma och det är jätte trevliga individer med hjärtat på rätt ställe. Dem vill vara tillags och älskar att jobba.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hur tar man bort annonsen???