Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etiketttävling
Läst 4208 ggr
aamaandaahh
0

Bergsåker 10 April

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vet att jag är ganska tidigt ute, men jag är så oerhört peppad inför tävlings säsongen 2011!

Så jag är nyfiken på vilka som funderar på att komma till Bergsåker den 10 April på årsdebut? :)

Om ni har hunnit fundera så långt så skulle det var roligt o veta vilka hästar ni tänkt start och i vilken propp.

amandahandersson
0

Funderar på det, men tror inte mina föräldrar är tillgängliga att åka den helgen…  :(

NathalieForsman
0

Var inga direkt passande proppar, men ev. en start med Polara och om jag åker med henne tar jag med Swenne oxå!

fnut
0

Fe'rgus ska förmodligen starta då :)

matildaakerlund
0

giganten och sorken ska ut:) eventuellt även carre:)

Polenta
0

Polenta med, om hon är redo då vill säga :) Och hon är ju inte med i eran klass .. :P

marika-J
0

fanns lopp. dock känns det lite avlägset att åka över 30 mil med endast 1 ponny i släpet. Synd då jag gillar banan!

kimmoberg
0

jag ska ut med goofy och romario :)

aamaandaahh
0

Cocos kommer ju självklart och kommer starta i prop 8 o 9.

www.amandalingefeldt.blogg.se

FridaSimonsson
0

Kommer ev ;)

NathalieForsman
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Puttar upp! :) Lutar till att jag anmäler Swenton till prop 2 och Polara till prop 7 :)

emmyhansson
0

funderar på att anmäla Tyson :) isf så blir det till 7

zorken-
0

Funderar på att anmäla min LojstasKolbein men fårse hur jag gör. Annars finns jag ledig som monteryttare i kat b!:)

zorken-
0

Funderar på att anmäla min LojstasKolbein men fårse hur jag gör. Annars finns jag ledig som monteryttare i kat b!:)

zorken-
0

fnut
0

Ingen som tänkt anmäla till "snabbloppet"? :/

therese-persson
0

Fantazia anmäls till prop 8 iallafall :) så får vi se hur det går, har inte startat sen i maj förra året pga olyckan…. Men hon ser fin ut!! :)

therese-persson
0

Fantazia anmäls till prop 8 iallafall :) så får vi se hur det går, har inte startat sen i maj förra året pga olyckan…. Men hon ser fin ut!! :)

extra
0

Extra hade bra proppar men jag ska inte fara dit och starta:( För långt för att åka med en ponny.