RÄTTELSE I PONNYRONDEN!
På sidan 26 i senaste ponnyronden står det fel angående vem som blev klubbchampion Kat A på SPTK höstmöte..
klubbchampion Kat A 2006 blev nämligen MALIN E LUNDBERG .

har fortfarande inte fått ponnyronden än.. :S
Jag fick den ida…Wooow liksom…dags att rösta på årets ponnytravare nu då kanske x)…haha

haha jag fick den också idag ;)

jag har inte fått den en..
Jag fick den me idag ;)
Jenns superpålle Busebo Trolla på omslaget :] <3

Fick den oxå idag! supersött omslag;)

Jag har inte fått den! Men det är som vanligt! =O
inge rond här inte..

Har fått den, men hur ska man rösta, skicka ett mejl till de eller?

#9 jag tror inte din röst kommer att räknas med eftersom det redan har vart ;) hihi

fick min rond idag

jag läste den som hastigast på kliniken, fick kalla kårar när jagh läste det jag skickat in om sheriffen åde..
#12, vad gjorde du på kliniken Frida ;P? =)

En fråga till Beas steg för steg :)
Sista frågan om den brune hårfagre ponnyn, startade inte hans karriär på riktigt då han vann Elitloppet? :P
#14, tänkte faktiskt också på de ^^

Fick också min idag, eller ja, igår. :)

Tyvärr är det snålt med att få tag i statistiken så jag fick gå på den information jag hittat om Rosses senaste tävlingsår.
I steg för steg 4 poäng står det: "Föddes 1994 men karriären kom inte igång föränn 2005 med de nya tränarna."
Jag erkänner ett syftningsfel i texten. Men min mening var att de nya tränarna (klangs) fick fart på honom 2005.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
#18 Jag tycker dock att jag fick hyffsat bra fart på honom. Från ostartad till 2.32,6 på ett år liksom.. :)

#18 - Kanske tolkningsfel, men jag (och övriga familjen) uppfattade det som att han inte började springa förrens 05. 
#20 Fattade också det som att han började sin karriär 05…hade ju aldrig chansat på Lilla Ross Man iaf..

#19, hans karriärtopp var ju absolut när du körde honom.
#22 Ja, det tycker faktiskt jag med :)

Håller med om det, Ross Man gick ju kanon då du körde honom Millan!
hehe tack vet ;)…

Som sagt så var syftet i leken att de nya ägarna fick fart på honom 2005.
Inget illa ment mot dig Camilla.
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
tyckte med att det lät konstigt.
alltså att han inte nådde sin formtopp föränn 2005. vad är då elitloppet för nåt om inte en formtopp..
#28 håller med! :)