Tycker ni åldern ha betydelse?
Jag har bara lite undringar om vad ni folket tycker om att börja ponnytrav vid 18 års ålder? Tycker ni man är för gammal för det? Själv tycker jag inte det då man kan köra tills man är 25 och jag tycker det är skit skojj, lite lagom fart jämnfört med stor travarna.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag tycker de är helt okej, själv har jag då tänk tävla så länge jag får (dv.s till jag är 25år) nu är jag 16. jag har då tyckt att de har varit lika kul att hålla på med/ tävla ponny alla år jag hållt på. sen jag var 8 år har jag tävlat sen började jag före de. :)
Jaa exakt, joo jag tycker detta är skit kul men visst känner jag mig gammal jämnfört med de andra i kursen men jag är inte beredd med stor travare än, därför tycker jag russ är lagom, lagom fart och goa hästar :D Ja jag vill också tävla ända tills jag bli 25!

Min bror tog licens som 20-åring och glad var jag för det för då hade vi återigen en kusk i familjen (både jag och min syrra hade blivit för gamla)!
Jaså där ser man! :D
Nu får man tävla i ponnytrav tills man är 25 år gammal så därför tycker jag absolut inte att du är för gammal. Att köra ponnytrav är fortfarande något helt annat än att köra ponnytrav. Ponnytravet fostrar många duktiga kuskar.
Gillar man ponnytrav så kör på tjejer och killar - så länge ni tycker det är roligt.

Absolut inte, du har ju 7 år kvar att tävla! Vill man så är det klart man ska göra det :)
Jag tog min ponny licens som 25 år ung ;)
Körde endast 5 lopp tror jag, men det är jag glad för att jag gjorde!
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
Jag opch min kompis var 20 år när vi tog vår licens förra året! Inget som ångras här inte!

Jättekul.
Skulle antagligen fortfarande köra själv om det inte var för att man blivit för gammal så passa på…
Naturligtvis är du inte för gammal. Alla vil inte köra storhäst.
Man kan ju se på körsporten med ponny där är det bara vuxna som kör och så länge det bara var tillåtet för ungdomar var det knappt nån som körde ponny.
Jag tycker man skulle anordna lopp bara för äldre från 20 och uppåt ingen övre åldersgräns. Tror att det skulle vara lite få som körde dom första åren men efter några år tror jag vi skulle se många vuxna köra.
Tack :) Nää håller med er. Bara jag tycker det är kul så :) Vet inte om jag börja med stortravare sen, de få jag se. Nu vill jag satsa på min ponnykarriär med kanske snart min egna russ, Lojstasixten :)