Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettannonser
Läst 952 ggr
crazycattiz
0

Russ köpes!

Då vi måste avveckla två av våra trotjänare söker vi nu efter två nya russ till verksamheten. Vi bedriver travskole och tävlingsverksamhet med hästens välbefinnande i centrum. Utbildad personal finns i stallet både dag och kvällstid. Önskvärt är att russet är mellan 5-8 år gammalt, sto eller valack. Då vi har allt från 4åriga knattar till licensietade tävlingsinriktade kuskar bör russet kunna köras av alla men även ha endel kvar att ge på tävlingsbanan. Snäll i hantering är av stor betydelse. Har du ett russ du tror kan passa vår verksamhet och hjälpa oss att forma morgondagens stjärnkuskar så skicka ett pm till mig med info och kontaktuppgifter. Mer om vår verksamhet finns att läsa på www.stall10b.nu

mttn
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej!

Har en 4 årig valack med bra travstam( Ernst Romeo -Sverker- Dröm)

Han är mycket välkörd glad positiv älskar att bli ompysslad och älskar att jobba.Han har alltid gått i flock och är där lugn och fin. Har ännu inte startat beroende på att han  var i en tillväxtperiod förra året.Han har aldrig slagit eller dummat sig utan gör allt med glädje. Tyvärr har vi inte tid att träna tillräckligt eftersom min kusk inte hinner med fler hästar.För mer info maila thienemann@telia.com

nemesis
0

Hej. Vi har ett russ sto e.Darius Roll . Hon heter Pros minandra och är född 2004. Hon har travrek 2.03. Har mer att ge. Hon är jättetrevlig och snäll. Hör av er vid intresse . Mvh Annika

haja
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

hej jag har 2 st russ valacker som är 5 år du kan ringa mig om det är intresant tele 0477/63085 christer

Scillajsa
0

Jag har en jätte trevlig 5års valack. startat i monté och trav ett fåtalgånger kanon snäll.

0707-531874