Påsksmällen Eskilstuna 22/4
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Någon som kan lägga ut listorna? :)
FRÅN KANAL 75

Det var inte många hästar i loppen
#2 Nä, men det ser tokspännande ut i alla fall. Vem som heslt kan vinna i båda loppen. 
#0 Det måste vara riktigt duktiga proppskrivare, eller vad säger du Linn?!
Hi-hi!
är det någon som vet om man får box?
Som det ser ut just nu får vi dela på de 6 boxar som finns i ponnystallet. Vet ännu inte om det finns möjlighet att få fler boxar…

Är det någon som vet vilken tid loppet går?
Skulle också vilja veta lite mer info, när kommer den??
Bara så vi kan planera resten av dagen
kat b loppet går efter lopp 2
får ponnyerna värma på banan?

Håller tummarna för Ebba o Romette
Jag hoppas att ni fått hem program.
Jag har under två dagar sökt tävlingsansvarig på travet men ännu ej fått tag i honom. Sitter just nu och snickrar på ett PM. Det är ännu information som jag inte kan delge er men det som är klart är följande:
Kl. 10.00 öppnar klubblokalen där man betalar startavgiften, hämtar sin vojlock och ni blir också bjudna på fika.
Kl. 11.40 går loppet för kat A
C:a Kl. 12.40 prisutdelning för kat A i klubblokalen.
Direkt efter lopp 2 går loppet för kat B
C:a Kl.14.40 prisutdelning för kat B i klubblokalen.
Hur det blir med boxar, värmning och andra detaljer har jag ännu inte fått svar på.
Mer info kommer förhoppningsvis i morgon på vår hemsida: www.eskilstunaponnytrav.com
och på vår blogg:
www.eskilstunaponnytrav.blogg.se
Programmet till er som inte fått något
#10 jag har inte fått program hem… kankse kommer imorgon då?
#11 Det hoppas jag annars får du titta i länken ovan. 

Vi har inte heller fått program:(
Inget program här heller !
Antingen kommer väl programmet i morgon eller så har de missat att skicka ut det. Hmmm!
Hoppas ni kan titta på länken i alla fall.
#10 Stort Tack

Programmet borde komma under dagen (onsdagen). Vi fick till Ö-o igår och de kör på torsdagen.
Eskilstuna fredagen 22 April 2011
Loppen startar: kat A c:a kl. 11.40. Kat B c:a kl. 14.06 (direkt efter lopp 2)
Startavgift: 50 kr resp. 100 kr betalas på tävlingsdagen i EPS klubblokal.
Vojlockutlämning: sker i klubblokalen efter att startavgiften är betald. Efter loppet lämnas vojlockarna in rengjorda i klubblokalen.
Klubblokalen: från och med kl. 10.00 kommer vi att kunna ta emot er i klubblokalen för vojlockutlämning, boxfördelning, betalning av startavgifter och övriga frågor. Där kommer vi också att bjuda på fika.
Inskrivningen: tel 016-42 82 10 (stortravet)
Övrig information: 073 - 810 56 46 (Maria Riedel)
Strykningar: Strykningsavgift (om Du ej är på plats) betalas in på pg/bg 14 89 69-9
Om Du ska stryka Din ponny (godkänt skäl måste finnas) ring 073 - 810 56 46
Startlista: På SPTF´s hemsida www.sptf.nu
Program: Kommer att finnas i klubblokalen under tävlingsdagen.
Boxar: 0 kr/st. Utestallsboxarna D1 – D 11 är för ponnysarna och det är bara att ta en box som är ledig. Boxarna ska mockas.
Prisutdelning: Segraren vänder upp direkt efter loppet och kör till segerringen nedanför publikplats. Övriga får sina priser och ev. prispengar i klubblokalen. För kat A sker prisutdelningen c:a kl. 12.40 och för kat B c:a kl. 15.00
Värmning: Värmning sker på innerbanan innanför stora travovalen för kat A. Kat B får värma på banan.
Samling för defiliering: I veterinärvolten. För kat A kl. 11.30. För kat B direkt efter att hästarna till lopp 2 lämnat veterinärvolten. Checkremmen skall vara på innan defileringen på banan.
Provstarter: Efter defilering skall provstart ske nedanför måldomartornet på upplopps sidan.
Start hjälp: Kom ihåg att anmäla på inskrivningen (EPS-lokalen) om medhjälpare kommer att vara med i starten.
Matservering: Restaurang Grimman är öppen.
Utrustning: Bidermans hästsportbutik kommer att hålla under kvällen.
Parkering: Ej tillåten mellan stallarna, parkera på anvisad p-plats.
För övrigt: Ponnyloppen får INTE störa övrigt tävlande, så var på plats i god tid, visa hänsyn och var noggrann i starten. Är du ovan eller osäker på din ponny be om starthjälp. Efter loppet vänder segraren upp så fort sista ponny passerat mållinjen. Sker inte detta kommer prisutdelningen inte kunna ske inne på banan.
Sponsorer: MEGA FODER