Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikettresultat
Läst 889 ggr
Kris_J
0

Resultat ATG

Är jag helt borta i planeten eller, jag hittar inte russloppets resultat på ATG. Varför är det endast resultat från lopp 2. Någon som har ett bra svar?

Veritas odium paretFörvånad

stuteriess
0

ATG! Dom har aldrig lämnat några resultat från ponnyloppen på Gotland heller, fast vi kört sen urminnes tider. Inga startlistor, inga resultat!

VeronicaP
0

De har missat det helt och hållet men är det inte så att de har lovat att fixa det och se till att det lämnas ut både start och resultatlistor på ATG sidorna med.

Kris_J
0

Det är ju förnedring att inte ta med det. Riktigt dåligt.

Veritas odium paretFörvånad

divansson
0

Jo. startlistan för ponnyloppet fanns inte med i Travronden heller.. det började på lopp två där också.. :P Dåligt!

fan_idole
0

För det första har ATG inte "lovat" någonting, däremot har de ansvariga på Kanal 75, som producerar startlistorna till alla banor runt om i landet, erkänt att de gjorde en miss när de inte producerade en s.k. Dubai-lista till lopp 1 på Färjestad. De är väl medvetna om tavlan och påpekat att rutinen skall åtgärdas i framtiden, vilket framför allt gotlänningarna kommer att märka. Nu kommer det nämligen att komma såväl startlistor som resultat på russloppen från ATG när Skrubbs kör i gång säsongen på allvar i maj. Vidare kan konstateras att trots denna miss uppgick omsättningen i russloppet till makalösa 40.000:- (vinnare 30 och plats 10)! Helt överlägset förra helgens galopp från Dubai som totalt omsatte 15.000:-.

Millaaann
0

Men jag har sett startlistor och resultatlistor från Gotland i travronden…dock inte förra året, o sen har resultatet även funnits med på texttv… :)

Men dom kanske har ändrat nu…jag trodde det va STC/ATG som ville ha in ponnytravet i stortravet…eller?

Herkules
0

"6

Rätt av dig, det har funnits startlistor i Travronden för några år sedan till russloppen i Visby, men det var några år sedan det skedde. Resultat har visats i morgontidningar samt text-TV

Låt oss hoppas på att Kanal75 tar sitt ansvar och producerar startlistor till ponnyloppen som körs som totalisatorlopp både på Gotland och fastlandet i framtiden