Juni Propparna!

Funderar på om det blivit något tok på Axevallas Juni proppar. Det ser ut som att propp 11 och 12 är samma, eller är det bara mina glasögon som är skitiga?
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
ÅÅÅH gudomligt roligt att se! Blir ett roligt juni med många fina lopp med kära Musse! Längtar! :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
AAAH! jag måste till Eskilstunas dubbeltrav jättebra lopp ,och hela Juni var full med kanon lopp !
#1 Byt optiker
Kör axvalla en heldag på en torsdag??
~ Anneli ~
Sajtvärd för: adopterade.ifokus
# Heldag på helgdag

Synd inte Åby körde något snabblopp med Rek handikapp denna gången heller.

#4 Hur jag än putsar mina glasögon får jag det till att bägge propparna är lika…..
Prop 11.
Kategori B, körda av C- eller D- licensinnehavare.
1640 m. Tillägg Rekordhandicap grundtid 2.23,0.
Pris: 600-300-200-150-125-(100) kr.Hederspriser 1-3, prisrosetter till samtliga prisplacerade.
Prop 12
Pris: 600-300-200-150-125-(100) kr.Hederspriser 1-3, prisrosetter till samtliga prisplacerade
Jerker Klang,
Prop 11.
Pris: 600-300-200-150-125-(100) kr.
Hederspriser 1-3, prisrosetter till samtliga prisplacerade.
Prop 12
1640 m. Tillägg Rekordhandicap grundtid 2.15,0.
Pris: 600-300-200-150-125-(100) kr.
Hederspriser 1-3, prisrosetter till samtliga prisplacerade.
Så står det i sammanställningen !!

#8 men Jerker!!! du får putsa mer! jag ser att prop 11 har grundtid 2.23 och prop 12 har grundtid 2.15 

#9 Uppdaterat nyligen? för den jag sparade ner lokalt på min dator tidigare idag klipte jag ovanstående ifrån…….
Jerker Klang,
#9 lättast är att gå in och kolla på SPTF´s sida igen. Där står som bl.a. #9 har skrivit.

#12 Jo, jag märkte det, det var därför jag undrade om dom uppdaterat för när jag skrev #1 så stod det samma……
Jerker Klang,
Vad synd att Halmstad och Åby kör samma helg, det är nog inte postivt för någon av klubbarn. Eller får man starta två dagar i rad nuförtiden(har inte läst på
)?
Veritas odium paretFörvånad
#14 Nopp! Inte med samma häst i vilket fall. Däremot kan man ju åka med olika hästar. 
#15 Tack:)
Tittar på propp 6 på Åby 18/6 och undrar varför man inte väljer att stänga en sådan propp?
Veritas odium paretFörvånad
#16 Det finns säkert en tanke bakom. Lilla midsommarloppet på Rättvik den 25 juni är skriven på liknande sätt.
Tyvärr ligger tävlingsdagar inom samma region på samma helg.. Någon kommer att drabbas negativt:(.
Att stänga lopp i Kat A för endast c-licenskuskar sovrar ännu mer i en nedåtgående trend.. 2011 licenser minskar .. Använd möjligheten till hederspriser genom presentcheckar så att alla kan få vara startberättigade och ges möjlighet att kunna anmäla till start…
Lopp vi kanske siktade in oss på i vår familj tex Hd 2,35 8 maj och Lilla Kalmarsundspokalen i juni gick om intet för oss
.. Det är inte lätt att vara "för liten" i dessa sammanhang … Vi får hitta nya morötter ..
Glad Påsk Lotta