Ponnytravutrustning Säljes!
Slutar med ponnytrav och säljer det mesta av min utrustning, se bifogad lista.
Diskussion om pris och köp i PM till mig. Bilder kan ordnas om intresse finns.
Köparen står för eventuella fraktkostnader.
ett litet tillägg: sakerna finns i Skåne, 2 mil öster om Ystad :)
Nu finns en del bilder på min blogg!
Får inte länken att fungera, men bilderna finns på www.hannibalroll.wordpress.com :)

Har du bild på Kumlasulkyn? :)
Nu är följande saker sålda:
Raymondkäk, viktboots, körtäcke, halvstängt och murphybländare.
(planerar en uppdaterad lista till helgen)
Nu är även följande saker sålda:
Kumla sulkyn
1 selunderlägg "Finn-tack"
1 förbygel "Finn-tack"
Båda slaggjordarna
Gröna fleecelindor
rakt gummibett
Nu finns en ny, uppdaterad till salu-lista! Lyckas inte ladda upp nåt här just nu, men kolla www.hannibalroll.wordpress.com, där finns listan och bilder.
Putt upp!
Finns ännu massor av prylar kvar. Lyckades infoga listan denna gången med :) Dock utan bilder för det blev för stort. För bilder + lista se www.hannibalroll.wordpress.com.
Du har pm :)
Stall Bråna

elin? jag skulle behöva sakerna till den 23, hinner du lämna dom innan dess?
#11 Får iväg dom till Lövestad på söndag :)
Putt upp!
Nu är speedcarten såld :)
De senaste dagarna har mitt ifokuskonto inte funkat så bra, jag har problem med bla PM-funktionen, har fått tomma PM av några som jag inte heller kan svara på. Om någon väntar på PM svar hör av er till elin_viggh@hotmail.com istället :)
Putt upp!
Nu fungerar iFokus som det ska igen :)
En del saker är sålda, och några nya har tillkommit. Bifogar ny lista :)
Nytt:
Rockard till b-c ponny, på saab-axel, sits och korg i träplank, blå, behöver målas, någon träplanka har lossnat och behöver skruvas fast. 1500:-
Remsele, stl ponny (har använt den på russ och normalstor shettis), bukgjord i gummi, inkl. tömmar men utan brösta. 400:-
1 par "barfota boots", Easy boots original med gaiter stl 000. Köpta i höstas och endast provade, nu i vår hade ponnyn vuxit ur dom. Nypris 1600:- (kvitto finns), säljer dom för 1300:-