Shettisvalack 4 år säljes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Lättarbetad och trevlig shettisvalack. Han skulle passa som barnponny lika väl som travponny eller till bruks/dressyrkörning då han går fram överallt. Han är positiv och framåt utan att vara het. Kan hanteras utav både barn och vuxna. Han är fux med ljus man och svans! En väldigt social kille som gillar att lära sig nya saker. Kan i dagsläget buga och är villig att lära sig många fler trick. Mycket riden och körd. Förstår snabbt vad du menar och du behöver inte fråga två gånger. Är trafiksäker och trygg. Är lättlastad och står snällt i transporten. Har pass och full stam. Bilder finns och mer info! Transport går att ordna! Hemmet är vikitigast!
Kontakta mig på stuterimiica@live.se eller 0762482042 funkar även att skicka ett meddelande här på iFokus.
Idag har Danny varit med och tränat på travbanan!
Han voltade på utan problem och va otroligt TAGGAD!
Han skötte sig felfritt och pinnade på som bara den.
Han skulle klara kvaltiden i dagsläget utan problem!
Så lite mer vana och kondis så är här verkligen en kanonklippa!

Synd att jag inte har några barn i lämplig shettistravålder, han ser verkligen kanontrevlig ut. Puttar upp honnom lite :D
Jerker Klang,
medarbetare på ponnytrav ifokus
Gemenskap, glädje och fart - ponnytrav såklart!
Stuteri Isil, Sagolika Gotlandsruss
Taack Jerker! Ja jag är supernöjd med hans insatser och framförallt hans vilja! =)
Puttar upp sötnosen!
På lördag följer han med på vår klubbtävling och får testa på det hela på riktigt!
Skall bli riktigt spännande ;)
Danny är nu såld!
Dock är hans mamma också till salu till rätt hem.
Hon är f 95 och trots att hon bara har två-tre år kvar på travet så säljs hon gärna till någon som vill testa på då hon verkligen har farten och viljan i sig!