Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: avel
Läst 1398 ggr
Fanny.H
0

Nyfiken på John Russ!

Jag är jättenyfiken på russhingsten John Russ eftersom jag har 2 st hingstar efter honom.

Så jag undrar om det är någon som vet vad han har fått för poäng på utställning, rekord på travet m.m. Det skulle också vara roligt om det var någon som hade lite bilder på honom.

TildaLinge
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har inte ngt  om John Russ men jag har ne avkomma fetr honom som heter Tjelvar o e hingst. Vad heter dina vart bor du hur gamla ska du starta dom i trav ??

Fanny.H
0

Mina heter Baldur och Brimer och är 2 år. Jag bor i Gustafs, Dalarna. Jag ska försöka få dom till start nästa år. Ska du ha Tjelvar till trav??

TildaLinge
0

Det är tänkt så iallfall så synd att du bodde så långt bort annars hade vi nog setts på banorna. Sak rida in honom nu till sommaren också och tävla i monté med honom

Fanny.H
0

Hur gammal är Tjelvar då??

Odena
0

Kan säga att John Russ inte vart på utställning eller på travbanan eller något annat…

Fanny.H
0

#5 oj, det visste jag inte. Men mitt russ Baldur är ruskigt lik honom.

TildaLinge
0

Tjelvar är 3 år nu

Fanny.H
0

#5 är det okej om jag tar bilden, skulle vara roligt att ha eftersom jag inte har någon bild på honom annars.

Fanny.H
0

#7 okej. Men vart bor du då??

TildaLinge
0

Kalmar har jag som hemma bana

rebeccajansson
0

Men gå in på John Russ egen sida. Då hittar du kanske vad du söker…

http://www.liselottesruss.se/johnruss.htm

Asagard
0

Vi har en ettåring e: John Russ. Att denna ettåring blev till, var för att jag mer eller mindre blev "kär" i denna hingst första gången jag såg honom i hagen hos ägaren. Så, någon vecka senare åkte vi över med vår märr och lät henne betäckas med honom. Har massor med bilder på honom. Vill du se någon, så PM:a mig, så kan jag skicka över några till dig.

SofiaLindh
0

Har en 2 åring e: john russ u: sippan ue: junisorken. =)

Fanny.H
0

#12 Du kan skicka bilder på min mejladress, frelineab@hotmail.com

StuteriDar
0

John Russ avkommer har gjort grymt bra ifrån sig i utställningsringen, däremot vet jag inte så mycket om startande avkommer efter honom, tror inte att han har så många om ens någon? Han har ju lite travstam isig om jag inte miss minner mig…snygg e han iaf!

FridaNyberg
0

Han har iaf en strtat avkommma här på Gotland, Lojstagorm heter han och är iår 4 år. Gjorde bara ett fåtal starter förra året, fick ett rekord runt 2,35. Tränar nu riktigt förbättrat och förväntas sänka rekordet iår då han får börja starta på allvar.

Bifogar en bild på honom.

amandahandersson
0

#16, vilken härlig häst!!!

FridaNyberg
0

#17 Ja, han är en fin häst. Jätterolig att köra, lite som ett varmblod ibland :). Hjälper till att träna honom lite grann då ägaren bor på annan plats och inte kan vara i stallet mer än på helgerna.

Fanny.H
0

putt

SofiaLindh
0

han har väl lämnat hedra som var med i kriteriet.

_JonnaRoos_
0

#20 Ja det har han ( om jag int är fel ute:P )