Med i tidningen :)
Här är jag och Varette :)

Ni får läsa det som att det svenska rekordet kom förra året ;) haha.. hon har la skrivit fel x)

Så söta ni är:) Och Grattis än en gång!

Haha tack Hanna :)

Fint reportage :)

härligt jonna, du rockar ^^

Tjusigt!! :D

Så jävla snygg:P Grattis.. snart är jag o min ponny med i tidningen oxå:P hihi

Jättefina bilder på dig och Varette :D! Grattis till årets sto med, det var du värd :)

Vad bra & fint repotage :)

fan va hettt
Respekt :)

HAHA thanks alla :D
FAN VA GÖLLIGA ni var!

GRATTIS jonna ;)
#7 why?.. :P

häftig,de där har inte jag sett , är det "gammalt" ??

Nej det var i tisdags ! :)

hehe :) jo hon är hääärlig! <3
Grattis!
öhhj fan va kul!GRATTIS!

Ja GRATTIS!

Grattis, jättefin artikel.
se till att vinna imorrn din lilla skit :)

#23 Jaja morsan :)

Grattis!

Tack alla :D
Du är tippad etta i alla Värmlandstidningar imorrn,här skrivs det mycket om ponnytrav.vinner du skickar vi upp tidningarna till dej….Lycka till

Hmm varför är jag det ? Har minst 3 LIKA bra hästar, men lika förutsättningar.. (iaf en) :P

Hur gick det? =) Det vart la Påskbomben va?

Hon var 2:a :D Hon hoppa i stasten tappat väldigt mkt, sedan gick hon i kapp, vart lite stört och så hoppa hon efter 800 meter igen, så jäkla pigg:P sedan gjorde hon en grum upp hämtning! Körde inte nå på henne sista 500 hundra eftersom jag låg 2:a säkert och chikkan gick inte att ta nått på:P hehe! men hon var skit bra :D hade hon inte hoppat hade hon och chikkan stridit!

va var det som Björn skrivit på ponnytravet om dina galopper? Lät typ som du stört någon?

Tyckte jag med, då kan den som jag stört säga det?
#32 Jonna din busa..om du stört ngn lär nog ngn kusk sagt det och du hade nog fått en varning för detta..domare är ju ganska hårda :)!

Ja men jag har inte stört någon vad jag vet, vissa känslia personer tyckte tydligen att mina galopper var "farliga"
Hur kan en galopp vara farlig?

Björn Hammarström: Varette visade upp fin fart men visst ser galopperna farliga ut för henne själv samt motståndarna.
Knepit? På vilket sätt menar han? ;s

Han kankske har i huvudet att jag kroka i hop i starten i guldstot, och trode hon skulle göra lika.. men men.. trist!
Dumt dumt, inget sådant hände väl i det här loppet ;s?
Galopp är ju "farligt" för en själv i och med att man riskerar diskningar osv.

Jah du inte vet jag.. Nu blir det iaf öppet huvudlag!
#40, okej okej. Lycka till till nästa start! Förresten, när blir den?? Nästa start asså ;p

Grattis till de placerade. ^^