Ponnytrav iFokus

Ponnytrav

Etikett: annonser
Läst 1889 ggr
Angel
0

Åring u. Kålmans Pärla till salu!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Colony är Pärlas 3e avkomma, och hon är född i maj 2010. Här finns en tjej med stor potential som jag tror är att räkna med i årgångsloppen. Som lite kul info kan jag nämna att Colony är född på samma datum som sin mor (6e maj) Cool

Colony är sptf-registrerad samt influensa- och stelkramps-vaccinerad.

Mamma Pärla har rekordet för 3-åringa russ (1.54,3) och pappa Ernst Ronaldo kämpar sen flera år i de allra snabbaste russ-loppen (han har ett rek på 1.41,2).

För mer information eller fler bilder, maila: angelica@driftigt.com

Sara-Juventus2
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

vilken sötis! syster hälsar :)

Angel
0

Tackar, och hälsar tillbaka! :)

Angel
0

Det var ju några år sen Kålmans Pärla var i farten på travbanorna, så för er som inte känner till henne kan jag säga att hon var en ren talang. Pärla var faktiskt det första russ vi köpte, och bland de första ponnyerna vi tävlade med.

2002 vann Pärla kriteriet med sin då 13-åriga kust Carolin, och även om han redan då började bli ganska duktig på att köra, så vill jag peka på att Pärla var något alldeles extra. Ännu har inget kriterie gått snabbare än 2002.. 

Jag hoppas att kombinationen med E. Ronaldo ska vara en förbättring, och att talang-generna ska gått vidare från åtminstone en av föräldrarna :)

Vikasstuteri
0

Colony blir en riktig stjärnaGlad

Vikasstuteri
0

Colony blir en riktig stjärnaGlad

Angel
0

Det är jag övertygad om.. Hon verkar fått aktionen iaf, bara tiden som kan visa om löphuvudet följer med från mamma, eller pappa Cool

Angel
0
Angel
0

putt

Angel
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hon är kvar, mycket bra rörelser på denna dam. Bifogar en nytagen bild.